Mijn Communities
Help
Vahdet Aytekin CNV
CONTRIBUTOR **

Meerdere bijlagen kunnen toevoegen bij declaraties in de Youforce App

door Vahdet Aytekin CNV

Wij willen graag de mogelijkheid hebben om meerdere bijlagen te kunnen toevoegen bij een declaratie in de Youforce App. Als er bij het opvoeren van een declaratie een samengevoegde PDF bestand met meerdere pagina's wordt geĆ¼pload dan is alleen de 1e pagina zichtbaar in de Youforce App.

8 ANTWOORDEN 8

door Bastiaan Friederichs

hi @Vahdet Aytekin CNV ik zal na de jaarwisseling met mijn team kijken hoe we - in het geval van een PDF met meerdere pagina's - een aanpassing kunnen doen zodat alle pagina's zichtbaar zijn.

Vahdet Aytekin CNV
CONTRIBUTOR **

Ha Bastiaan, wat is de status van de aanpassing? Groeten, Vahdet

hi @Vahdet Aytekin CNV we zijn er nog niet aan toegekomen. Zodra ik nieuws heb zal ik het laten weten.

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lieke Sterk Huis

Ik zou graag zien dat er 2 of 3 bijlagen/pagina's kunnen worden toegevoegd. Vaak wil je een betalingsbewijs en een factuur zien.

hi @Lieke Sterk Huis, ik ga de opmerking van Vahdet meer behandelen als bug. Jouw opmerking is al door een andere klant in de vorm van een idee gepost; https://community.visma.com/t5/Ideeen-Youforce-APP/Meerdere-bijlagen-mogelijk-bij-declaraties/idi-p/...

Zou fijn als je daar nog even een duimpje omhoog geeft of commentaar achterlaat, dan zien we voor hoeveel klanten een dergelijke uitbreiding interessant is

PJ Leenes
CONTRIBUTOR ***

door PJ Leenes

Bastiaan,

Wat is de status van deze vraag/wens?

We zijn inmiddels een jaar verder maar de vraag/wens bestaat nog steeds.

Vriendelijke groet,

Peter

ArianneB
CHAMPION *

door ArianneB

@PJ Leenes @Bastiaan Friederichs ook wij hebben daar dringend behoefte aan.

Vrees dat we moeten wachten tot het verlof in de app zit..

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Hi @Bastiaan Friederichs, ik had al een duimpje omhoog gegeven en in april gereageerd op het andere idee. Dus ik ben benieuwd hoe het ingericht kan worden en wanneer šŸ˜€