Mijn Communities
Help
Linda_FB_WMD
CHAMPION *

Registreren gewerkte dagen en declaraties met terugwerkende kracht begrenzen

door Linda_FB_WMD

Hoi, is het in de app mogelijk om declaraties in het verleden te begrenzen? Wij zijn voornemens het registreren van gewerkte dagen en het boeken van declaraties toe te staan tot 3 maanden terug. Stel dat ik op 1 mei mijn declaraties invoer, dan kan ik dat doen vanaf 1 februari. Declareren van woon-werkvergoeding, thuiswerkvergoeding en dienstreizen ouder dan 3 maanden willen wij niet toestaan. Is het mogelijk om dit in de Youforce app in te stellen?

2 ANTWOORDEN 2
Goedgekeurde oplossing
Remco te Ronde
VISMA

door Remco te Ronde

Hoi @Linda_FB_WMD ,

 

In de kennisbank hebben wij een link opgenomen naar de handleiding (zie: https://community.visma.com/t5/Kennisbank-Youforce-APP/tkb-p/nl_ra_Youforce_App_knowledge/label-name...)

 

In het hoofdstuk ''declaraties'' hebben we voor zowel onkosten als voor reiskosten opgenomen hoe je de ''maximum leeftijd'' van een declaratie begrenst. Je stelt het in op dagen, dus bij 3 maanden zou 90 - 93 dagen logisch zijn.

 

In het hoofstuk ''gewerkte dagen'' hebben we een onderdeel opgenomen over ''Werknemers kunnen geen dagen registreren voor de startperiode''. Dit is bedoeld om te zorgen dat je kunt kiezen om bijvoorbeeld geen declaraties vóór een bepaalde maand toe te staan. Stel jullie kiezen ervoor om gewerkte dagen te gaan gebruiken ná de zomer kan je dit bijvoorbeeld instellen op ''september 2022''. Zo weet je zeker dat een medewerker nooit de eerdere maanden kan declareren, die bijvoorbeeld al via Self Service gedeclareerd zijn.

Groet,

Remco te Ronde

door Remco te Ronde

Hoi @Linda_FB_WMD ,

Om voor iedereen die meeleest het forum overzichtelijk te houden is het fijn als je op de knop ''Als oplossing accepteren''  RemcoteRonde_0-1653990980255.png

kan drukken? Zo is het voor iedereen duidelijk dat deze vraag is beantwoord.

 

Vanzelfsprekend horen we het ook graag als de vraag toch nog niet volledig is beantwoord. Dan proberen we je verder te helpen.

 

Groet,

Remco te Ronde