- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Dit onderwerp naar boven laten zweven
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Printervriendelijke pagina
- Als nieuw markeren
- Als bladwijzer markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Zonder enig bericht (of ik heb dat bericht niet kunnen vinden) blijkt het plotseling niet meer mogelijk te zijn om oproepkrachten en flexwerkers met een 0-urencontract gedeeltelijk hersteld te melden.
Sinds kort krijgen managers maar ook ik als beheerder na het opslaan onderstaande foutmelding:
Ik weet niet wanneer de aanpassing exact is ingegaan, maar medio februari was dit nog geen probleem. Ik vind dit een ongewenste aanpassing en mij is ook niet duidelijk waarom dit is aangepast. Het functioneerde tot voor kort prima.
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Update: het probleem is gistermiddag opgelost!
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
@Marc Draaijers dank voor de terugkoppeling, dan kan ik de managers die hier nu last van hebben informeren dat dit op korte termijn opgelost zal gaan worden.👍
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
@FBB Zorgboog Ik ga het voorleggen, maar de achterliggende gedachte is dat je iemand met een 0 uren contract niet deels hersteld kunt melden.
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
@Ingrid Russchen het gaat hier om bijv mensen met een flex-contract waarmee in het contract een minimum aantal uren inzet is afgesproken. Dat wilt niet zeggen dat zij een vast aantal uren per week werken maar ook niet dat er sprake is van een 0-urencontract. Kortom: vastleggen van % ziek/hersteld in hier zeker wel van toepassing. Op een bepaald moment zijn zij immers wel weer inzetbaar.
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
@FBB Zorgboog , Allereerst excuus voor de verwarring. Het betreft hier een software fout. Het was inderdaad in het verleden mogelijk om werknemers met een 0-urencontract gedeeltelijk hersteld te melden. Op het moment dat een werknemer een 0-urencontract heeft, verdween het uren invoerveld in het scherm voor deel hersteld melden. Deze fout is er in geslopen bij het oplossen van een ander issue rondom incorrecte afronding van het aantal uur. Wij gaan dit issue zo spoedig mogelijk herstellen.