Mijn Communities
Help

Hersteldmelding verwijderen

door Bas Menken - Gemeente Leiden

Is het mogelijk om een hersteldmelding via de app/desktop te verwijderen?

Het gebeurt niet veel maar het komt wel eens voor dat iemand per abuis hersteld gemeld is. 

 

Ik kon geen optie vinden om een hersteldmelding te verwijderen. Ik heb daarom via beaufort de hersteldmelding verwijderd maar dit wordt niet gesynchroniseert naar de app.

6 ANTWOORDEN 6
Maarten VB
VISMA

door Maarten VB

@Bas Menken - Gemeente Leiden 

Zoals ook aangegeven in de call was je redenatie correct en kun je dus gewoon een herstelmelding verwijderen door deze te verwijderen in HR Core. Via de synchronisatie (dit gaat automatisch, geen afroep nodig) komt deze wijziging dan ook aan in de Youforce app.

Kun je deze reactie misschien markeren als "Oplossing" zodat het duidelijk is voor iedereen dat dit gewoon hoort te werken op de manier die jij voor ogen had. Ik zal ook een kennisartikel toevoegen zodat iemand de dezelfde vraag heeft snel een antwoord kan vinden.

Goedgekeurde oplossing
Maarten VB
VISMA

door Maarten VB

@Bas Menken - Gemeente Leiden Dat kan inderdaad niet via de App of Mijn Youforce. Eigenlijk heb je het dan over het "ongedaan maken" van een herstelmelding. Dit kun je uiteraard wel gewoon in HR Core doen als HR/beheerder en dan komt die wijziging ook gewoon netjes terug in de App. 

Dat was een ook een beetje de gedachte erbij om het niet (direct) mogelijk te maken via de app. Waarschijnlijk wil je meestal dat dit niet door de manager zelf gedaan kan worden, maar moet het via een professional en dan voegt het niet heel veel extra toe om het via de App/Mijn Youforce te doen vs. via het rechtstreeks in HR Core te doen.

 

Maar een idee toevoegen mag altijd uiteraard.

Het probleem is dus dat het niet teruggaat vanuit beaufort naar de app. Maar dat is dan blijkbaar een bug. We hebben hier al een melding over lopen

door Bart Kok - Gemeente Venlo

@Bas Menken - Gemeente Leiden klopt inderdaad. Je kunt alleen de volledige ziekmelding verwijderen. Goed punt om ook de mogelijkheid te hebben om alleen de herstelmelding te verwijderen. Idee voor de community 😀

 

RichardR
CHAMPION **

door RichardR

@Bas Menken - Gemeente Leiden 

Beste Bas,

Dat kan je volgens mij hier instellen:

RichardR_0-1697100027760.png

Met vriendelijke groet,

Richard

Daarmee verwijder je de volledige ziekmelding. Het gaat mij alleen om de hersteldmelding. Maar dank voor het meedenken😀