Mijn Communities
Help
MarjaH
CONTRIBUTOR ***

Internet vergoeding mist bij salaris februari

door MarjaH

In februari is de vergoeding voor internet bij niemand uitbetaald.

Hebben andere dat ook geconstateerd? 

10 ANTWOORDEN 10
Goedgekeurde oplossing
Bastiaan Friederichs
VISMA

door Bastiaan Friederichs

Voor een ieder die mee leest:
Het oorspronkelijke probleem, waarvoor @MarjaH een ticket had ingediend, leek een (plotselinge) inrichtingsfout te zijn. En is dan ook opgelost door de inrichting te corrigeren.

@R Karssen beschrijft een ander scenario (waarvoor ook een ticket was aangemaakt) met min of meer hetzelfde resultaat. Namelijk dat de medewerker geen internetvergoeding heeft ontvangen. Heel fijn dat je die toelichting gegeven hebt!

Mocht je een vraag hebben waarvan je denkt dat die door andere gebruikers beantwoord kan worden, gebruik dan vooral het forum op de community.

Maar... schroom ook niet om een ticket aan te maken zodat ons Service Center je ook verder kan helpen. (Dat advies zal ik ook als bericht posten, maar het kan zomaar dat we berichten van de community wat later zien...)

@MarjaH tot slot, zou je 1 van de berichten hier als "Als oplossing" willen accepteren? Dat houdt het wat overzichtelijk.

CopingaWMD
CONTRIBUTOR *

door CopingaWMD

Is er al iets meer over bekend?

Ik heb ook opgemerkt dat deze 85 cent mist en zou graag weten hoe dit op te lossen

MarjaH
CONTRIBUTOR ***

door MarjaH

Ter aanvulling:

Thuiswerkvergoeding van € 2,15 is uitbetaald, maar internetvergoeding van € 0.85 niet.

R Karssen
CONTRIBUTOR **

door R Karssen

Was er al een salarisverwerking van de maand februari gedraaid voor 1 februari (als een soort proefverwerking). Het systeem ziet dan dat februari is verwerkt (ook al is die in Beaufort weer teruggezet). De declaraties vanuit de app krijgen dan de verwerkingsperiode van maart mee. Als het goed is kun je die dan ook terugvinden in het mutatiebeheer in Gemal voor de maand maart.

Copinga-WLN
CONTRIBUTOR *

door Copinga-WLN

Wij hebben hier ook last van

Hanneke Wiersma
CHAMPION *

door Hanneke Wiersma

ja helaas Ik heb dat ook

 

door Bastiaan Friederichs

hi @MarjaH, ik ben me niet bewust van verstoringen die dit tot resultaat hebben.

Kun je een ticket aanmaken bij ons ServiceCenter?
Mijn collega's helpen graag met het analyseren.

MarjaH
CONTRIBUTOR ***

door MarjaH

Gedaan

 

MarjaH_0-1708503243691.png

 

MarjaH
CONTRIBUTOR ***

door MarjaH

Hoi Bastiaan,

 

Ik heb nog steeds geen oplossing op mijn ingeschoten ticket. Is er toch meer aan de hand?

door Bastiaan Friederichs

@MarjaH goedzo.

Ik zag dat mijn collega al in het ticket gereageerd heeft met de vraag om wat aanvullende informatie...