Mijn Communities
Help
Petra Koenders
CHAMPION *

Inzien mutaties wijziging bankrekeningnummer en blokkade bankrekeningnr bij beslag

door Petra Koenders

Een medewerker met een bewindvoering of loonbeslag heeft haar bankrekeningnummer via de YouForce app gewijzigd zonder dat we hiervan op de hoogte waren. Dit ondanks dat wij een blokkade op haar rekening hebben gezet in Beaufort.

1. Waar zie ik dat zij deze mutatie heeft uitgevoerd? Ik zie dit niet terug in HRSS
  2. Hoe kan ik voorkomen dat medewerkers met een beslag of bewindvoering hun rekeningnummer wijzigen via de YF app? 
  3. Hoe zet ik een blokkade in beaufort, want blijkbaar helpt deze rubriek niet die ooit met een E rubriek is gegenereerd om in HRSS alleen zichtbaar te maken dat men het niet mag. 

4 ANTWOORDEN 4
Goedgekeurde oplossing
Remco te Ronde
VISMA

door Remco te Ronde

Hoi @Petra Koenders ,

Inderdaad @jwollerich was al super vlot met het juiste anwoord op vraag 2 en 3.

Wat betreft vraag 1 geldt dat je dit in de reguliere systeemmutaties van HR Core kunt zien. Maar je kunt het ook als volgt zien:

1) Ga naar HR Core

2) Ga naar 'Raadplegen importmutaties API

3) Selecteer aanleverdend proces 'XPN' en rubriekcode 'P01207'

Darmee vind je alle wijzigingen van IBAN terug die gedaan zijn via de App.

Groet,

Remco te Ronde
Petra Koenders
CHAMPION *

Het is nog even wennen met de YF app. 

Dank weer Remco!

Met vriendelijke groet Petra

Goedgekeurde oplossing
jwollerich
CONTRIBUTOR *

door jwollerich

Hoi Petra,

Ik reageer even op vraag 2 en vraag 3:

Als er gebruikt gemaakt wordt van rubriek P05030 Loonbeslag dan zou dit niet mogelijk moeten zijn. Zie ook dit Kennisbank artikel:

https://community.visma.com/t5/Kennisbank-Youforce-App/Kan-een-medewerker-onder-bewindvoering-zijn-h...

Met vriendelijk groet,

Jelmer

Petra Koenders
CHAMPION *

door Petra Koenders

Ja zeker snel gereageerd, Top! Ik heb eindeloos lopen zoeken naar die code bij Support community en handleidingen. 

Ik denk dat ik net niet met de juiste bewoordingen zoek. 

Ik ga dit toepassen. 

Met vriendelijke groet

Petra