Mijn Communities
Help
FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Kilometer declaratie: locatie niet gevonden op IPhone, wel op android-telefoon

door FBB Zorgboog

Een gebruiker heeft een IPhone en wanneer zij een bepaalde postcode en huisnr intypt wordt het adres niet gevonden. Idem wanneer zij de straatnaam probeert.

Ik heb een Android-toestel en wanneer ik dezelfde postcode en huisnr probeer wordt het adres wel gevonden.

Wij hebben beide app versie 2.7.0+1729585513

Weet iemand wat er aan de hand kan zijn?

5 ANTWOORDEN 5
FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door FBB Zorgboog

@Bastiaan Friederichs ticket #54908335 is aangemaakt

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door FBB Zorgboog

Raadsel is opgelost. Fout bleek toch bij de gebruiker te liggen. Ze typte de gegevens (postcode + huisnr) niet correct in ondanks mijn voorbeeld...

Bedankt voor de terugkoppeling @FBB Zorgboog, fijn dat er zo snel duidelijkheid is!
Mocht er iets zijn wat jij denkt dat wij kunnen verbeteren, horen we dat natuurlijk graag.

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door FBB Zorgboog

@Bastiaan Friederichs ik vraag de gebruiker even mij de gevraagde informatie aan te leveren en dan maak ik een ticket aan. Bedankt voor je reactie!

door Bastiaan Friederichs

@FBB Zorgboog dat komt mij niet bekend voor (als doorgewinterde iPhone gebruiker 😁), maar is wel vervelend.
Als je een ticket aanmaakt kunnen we voor je gaan kijken.

Naast de App-versie, graag de volledige ondersteunings-informatie delen via Instellingen - Ondersteuning (en dan kopiëren/plakken).
Als het even kan een kort filmpje ter illustratie, maar in ieder geval het adres (en hoe je het intypt).