Mijn Communities
Help
R Gorissen
CONTRIBUTOR **

Kun je als beheerder zien hoeveel medewerkers al ooit ingelogd hebben in de Youforce app?

door R Gorissen
 
3 ANTWOORDEN 3

door Remco te Ronde

Hoi @Raymond_de_Rozario ,

 

Vanuit jouw actieve betrokkenheid o.a. de reporting community weet ik dat jij enorm veel kennis hebt over rapportages. Het beschikbaar stellen van een rapport is een hele mooie en belangrijke stap. Maar het echte succes van een rapport komt als iemand ook de juiste duiding geeft bij de data/gegevens. 

 

Dit is natuurlijk exact hetzelfde in het gebruik van de statistieken van Youforce. Jullie eigen Customer Success Manager kent jouw organisatie en weet bijvoorbeeld of je inderdaad rapportages gebruikt via Youforce Reporting of een eigen data wherehouse hebt met afwijkende rapportages. Of dat je Preformance Management gebruit via Youforce of een andere werkwijze hebt voor ontwikkelgespreken in jouw organisatie.

 

De rapportage van het gebruik van Youforce is slechts een middel. Het geeft inzicht, maar de duiding van jouw eigen Customer Success Manager over hoe je bepaalde onderdelen van Youforce anders/beter kunt inzetten is nóg belangrijker. Een standaard rapport kan dat gesprek niet vervangen.

 

Je eigen Customer Success Manager kan het rapport met gegevens van jouw organisatie eenvoudig oproepen, dus schroom niet om met hem/haar te vragen en samen in gesprek te gaan.

Groet,

Remco te Ronde

door Remco te Ronde

Hoi @R Gorissen ,

 

Het is als beheerder niet zichtbaar hoeveel medewerkers hebben ingelogd in de App. Hiervan worden geen statistieken bijgehouden.

 

Maar van alle acties die gebruikers in de App (of de bijbehorende desktop functionliteit in Mijn Youforce) worden wel bijgehouden. Jullie eigen Customer Success Manager (of ServiceManager) kan alle data met je delen en analyseren. Jouw Customer Success Manager kan bijvoorbeeld een vergelijkbaar overzicht delen waarin je kan zien hoeveel 'declaraties', 'salaris berekeningen' of 'verzuim meldingen' er zijn gedaan. Maar ook data over het gebruik van Mijn Youforce of Reporting zijn daarin beschikbaar.

RemcoteRonde_0-1715671933634.png

 

Tot slot heeft jouw eigen Customer Success Manager volledig inzicht in alle antwoorden op de zogenaamde 'CES' en 'NPS' scores van jouw medewerkers . Dat is de vraag die vaak verschijnt 'Hoe makkelijk was het om ....?'. Een overzicht daarvan ziet er als volgt uit:

RemcoteRonde_1-1715672234775.png

 

 

Groet,

Remco te Ronde
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

Hoi @Remco te Ronde ,

 

Heel erg mooi en vooral interessant dit soort overzichten. Wat is de reden dat deze data alleen via de CSM kan worden opgevraagd? Je zou juist verwachten dat de klant hier zelf bij kan. Op deze manier kan je sneller sturen op data.


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden