Mijn Communities
Help
Ralph
CHAMPION **

Ondersteuning meerdere CAO's

door Ralph

Zijn er instellingen die net als Cordaan meerdere CAO's hebben?

 

Wij willen de app gaan gebruiken voor o.a. declaraties werk-werk. Elke CAO heeft zijn eigen km regeling. Op medewerker dvb niveau leg je in HR Core vast welke km regeling van toepassing is.
In de handleiding Youforce app & desktop lees ik:

 

Gemal invoercode
Geef de invoercode waarmee de gedeclareerde afstand wordt verwerkt in Gemal.
Dit is eigenlijk altijd een zogenaamde kilometerregeling, in de handleiding van Gemal kun je hier
meer informatie over vinden als je zoekt op Reiskosten op declaratiebasis.

 

Als de invoercode de kilometerregeling is/moet zijn dan lijkt mij dat je maar met één kilometerregeling kan koppelen?

 

Hoor graag.

3 ANTWOORDEN 3
Goedgekeurde oplossing
marjavanderkolk
CHAMPION ***

door marjavanderkolk

Ralph, wij werken met 3 CAO's en draaien momenteel een pilot voor declareren met de app.

Wij hebben dus een aantal verschillende km regelingen in GEMAL laten inbouwen. Dit is wel vereist als je met de app wilt gaan werken. Zelf heb ik niet de expertise van Gemal, wij hebben dus ook een consultant de verschillende km regelingen laten inbouwen. Wij hebben nu 6 km regelingen. Gr. Marja

Marja van der Kolk
Ralph
CHAMPION **

door Ralph

@marjavanderkolk 

 

Hoi Marja,

Bedankt voor de terugkoppeling. Dan zal het derhalve wel mogelijk zijn. Ik zal mij er verder in verdiepen. 

(je krijgt overigens de groeten van mijn collega Effie Israeli)

marjavanderkolk
CHAMPION ***

door marjavanderkolk

Hi Ralph, wat leuk om weer eens iets te horen van Effie ! Kanjer van een collega al weer lang geleden. Doe haar de groetjes terug. gr. Marja en schroom niet om me te mailen als je vragen hebt. Mijn mailadres is marjavanderkolk@kenterjeugdhulp.nl

Marja van der Kolk