- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Dit onderwerp naar boven laten zweven
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Printervriendelijke pagina
Overzicht wijzigingen vanuit de app
- Als nieuw markeren
- Als bladwijzer markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Sinds 1 april kunnen onze medewerkers zelf hun gegevens zoals contactgegevens, contactpersoon in geval van nood en burgerlijke staat doorgeven via de app.
Is er een mogelijkheid om te zien welke werknemers er een wijziging hebben doorgegeven?
In Configuratie profiel kan je alleen een adreswijziging zien of een aanvraag werkgeververklaring.
Wellicht omdat hier een mutatienr aan wordt gehangen.
Het is toch wel heel prettig als we kunnen zien in een overzicht/verslag welke werknemer wanneer en wat heeft aangepast.
Iemand meer info hierover?
- Labels:
-
App
-
mutatieoverzicht
-
wijzigingen
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Hoi @ArianneB ,
Dat klopt inderdaad. Het is terug te vinden via een zelf te maken rapport of in HR Core. Er is geen extra/andere overzichtspagina in Mijn Youforce.
Remco te Ronde
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
@Remco te Ronde Overal zijn overzichten voor, maar voor deze functionaliteiten niet. Dat moeten we dan maar zelf bij elkaar zoeken. Dat vind ik dan toch een gemiste kans en wel beetje jammer als ik eerlijk ben.
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Hoi @ArianneB ,
Altijd goed om je feedback te delen. Natuurlijk begrijp ik dat een overzichtspagina wellicht nog handiger kan zijn. Maar de voordelen van een dergelijke scherp ten opzichte van de ontwikkeltijd is te gering. Immers de functie 'raadplegen importmutaties API' (functie 430050) geeft al de informatie die nodig is om te achterhalen wie welke wijziging heeft gedaan.
Remco te Ronde
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Goede morgen,
Ik heb zelf een rapport gemaakt op basis van systeemmutaties. Nog geen standaard rapport kunnen vinden.
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Hoi @ArianneB ,
Heel goed dat jullie live zijn met deze nieuwe functionaliteiten. Alle mutaties vanuit de Youforce App (en Mijn Youforce) worden natuurlijk gewoon verwerkt in HR Core. Dus in Reporting kan je deze terugvinden als syteemmutaties.
Daarnaast kan je ook in HR Core zelf kijken in 'raadplegen importmutaties API' (functie 430050). Als je daar kijkt naar procescode 'XPN' vind je alle mutaties die zijn gedaan onder processen die vallen onder 'Profiel'.
Remco te Ronde
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
@Remco te Ronde maar het is dus niet terug te vinden in Mijn Youforce zelf zoals bijv met declaraties wel kan?
In Reporting moeten we dan zelf een rapport maken of is er een satndaard rapport?