Mijn Communities
Help
PJ Leenes
CONTRIBUTOR ***

Salaris Simulator, Proforma niet zichtbaar in app bij actieve gebruikers

door PJ Leenes

Hallo,

In autorisatiebeheer (best practice Visma) is bij "Alle actieve gebruikers" zijn de applicaties Proforma en Salarissimulator toegevoegd. Er zijn actieve medewerkers (al langer een actief dienstverband) die aangeven deze niet te zien. In autorisatiebeheer heeft die medewerker uitsluitend het recht "Alle gebruikers".

3 ANTWOORDEN 3
Goedgekeurde oplossing
PJ Leenes
CONTRIBUTOR ***

door PJ Leenes

Het issue is inmiddels opgelost.

Als je een autorisatie toevoegt en koppelt aan de medewerker dan heb je de mogelijkheid een aantal afdelingen te selecteren (pilot). Dit bleek aan te staan. Na uitvinken "Toekennen aan geselecteerde organisatie eenheden" is de salarissimulator voor iedereen weer toegankelijk.

door Remco te Ronde

Hoi @PJ Leenes,

 

 Dat klinkt niet zoals het hoort. In Autorisatiebeheer kan je bovenaan kiezen voor 'Gebruikers'. Per gebruiker kan je zien in welke groep(en) iemand zit. Als je inderdaad daar een collega ziet die een actief dienstverband heeft dan zou deze inderdaad in de groep ''alle actieve gebruikers'' moeten zitten.

 

Mocht dat niet gebeuren wil je dan een melding aanmaken bij het ServiceCenter? Het is heel waardevol als daarin een printscreen zit van Autorisatiebeheer / Gebruikers? En een printscreen vanuit bijvoorbeeld Mijn Youforce / Beheer / Gebruikersoverzicht downloaden (of uit HR Core Beaufort) waaruit blijkt dat de gebruiker inderdaad een actief dienstverband heeft.


Dan zullen we het voor je uitzoeken.

Groet,

Remco te Ronde
PJ Leenes
CONTRIBUTOR ***

door PJ Leenes

Dag Remco,

Dank voor je snelle reactie!

Ik heb eerder vandaag een ticket (40697112) ingediend en daarin alle benodigde printscreens et cetera aan toegevoegd.

Groet,

Peter