Mijn Communities
Help
Arjan vR
CONTRIBUTOR **

Verlof opnemen in de app geeft regels met nuluren

door Arjan vR

Onlangs hebben we toegang gekregen tot verlof in de Youforce App. We zijn nu aan het testen. Het ziet er mooi uit en werkt handig.

Echter zien we in Beaufort verlofregels ontstaan in een verlofperiode met 0 uren verlof op dagen waar iemand geen werkuren maakt en op feestdagen. Dit hadden we niet via het HRSS-proces verlof aanvragen.

Ook in het Youforce Reporting rapport komen regels met 0 uren verlof terug. Daarnaast komen de uren in ons tijdschrijfsysteem ook als 0 uren binnen. En dat systeem geeft voor iedere regel met 0 uren een fout.
Hebben we iets verkeerd ingesteld? Of hoe voorkomen we dat die 0 uren regels ontstaan.Verlof nuluren regels.png

4 ANTWOORDEN 4

door Bastiaan Friederichs

@Arjan vR Ja dit is niet zonder reden gedaan. Er waren een aantal situaties waarvoor dit nodig was.
Ik ga het ticket gebruiken wat is aangemaakt door een van jullie om het verder uit te zoeken.

Daarna zal ik hier ook een update delen.

FransVogel
CONTRIBUTOR **

door FransVogel

Wij hebben hetzelfde probleem met de nul-regels en de uitwisseling met ons tijdschrijfsysteem (Timetell). Is er een rechtstreekse terugkoppeling geweest van Bastiaan (of iemand anders van Visma-Raet) op deze melding? 

Alvast dank voor je reactie.

Arjan vR
CONTRIBUTOR **

door Arjan vR

@Bastiaan Friederichs Kan je hier iets over zeggen of nulregels inderdaad de bedoeling zijn?

door Bas Menken - Gemeente Leiden

Zo te zien exporteert die de volledige periode als je verlof aanvraagt voor een periode. De dagen dat je dan op 0 laat staan exporteert die ook naar BF.

BasMenkenGemeenteLeiden_1-1739362243554.png

BasMenkenGemeenteLeiden_0-1739362209912.png