Mijn Communities
Help
Sylvia Schilt
CHAMPION *

Verpleegadres invoeren bij ziekmelding

door Sylvia Schilt (Bijgewerkt ‎31-01-2023 15:45 door Sylvia Schilt )

Is het mogelijk om het verpleegadres in te voeren bij een ziekmelding in de YF app? 

2 ANTWOORDEN 2
Sylvia Schilt
CHAMPION *

door Sylvia Schilt

Hoi Maarten,

Nu kan bij het ziekmelden via Self Service direct het verpleegadres ingevuld worden. Ik zie overigens dat dit ook hier heel weinig wordt gebruikt. Het zou wel mooi zijn als je in de app m.b.v. een vinkje bij het invoeren van de ziekmelding aan kan geven dat er een ander verpleegadres is en je daarna dan de gegevens van het adres in kan voeren. Zeker als het ongeval schuld derde erin komt. Dat zullen situaties zijn waarbij er wellicht vaker een ander verpleegadres is.

Groetjes,

Sylvia

Maarten VB
VISMA

door Maarten VB

Hallo @Sylvia Schilt ,

 

Dat is momenteel niet mogelijk via de Youforce app. Het idee was altijd wel om dit op termijn toe te voegen, maar het had niet de hoogste prioriteit vanwege frequentie en het feit dat veel klanten aangaven dat indien er sprake is van een verpleegadres dit veelal niet door de leidinggevende, maar meestal door iemand van HR ingevoerd werd en meestal ook nog eens rechtstreeks in HR Core.

 

Ik kan me voorstellen dat het bij jullie organisatie vaker voorkomt. Kun je aangeven hoe dit proces nu verloopt en hoe je dit zou zien in de context van de Youforce app?

 

Met vriendelijke groet,

Maarten