Mijn Communities
Help
corinavdd1
CONTRIBUTOR *

Voorbeeldbestand aanvullende verklaring hypotheek

door corinavdd1

Hoi,

Is er ook een voorbeeldbestand beschikbaar voor een aanvullende verklaring bij een werkgeversverklaring? 

De vragen worden wel gesteld in het best practice formulier, echter kan ik alleen de standaard werkgeversverklaring terugvinden in de voorbeeldbestanden.

Ik hoor het graag

8 ANTWOORDEN 8
mellev
CONTRIBUTOR **

door mellev (Bijgewerkt ‎26-02-2025 13:30 door mellev )

Ik heb er vandaag net eentje gemaakt. Een versie die redelijk simpel is omdat aanvullende verzekeringen niet aanwezig zijn hier. En als er iets niet is, dan heb je ook al die toelichting en aanvullende vragen niet nodig. Ik heb oorspronkelijk gebruik gemaakt van de versie van de hypotheker.:

mellev_1-1740573042674.png

Corinavdd
CONTRIBUTOR *

door Corinavdd

@mellev Bedankt voor het delen. hier kan ik verder mee.

Goedgekeurde oplossing
Joycemess
VISMA

door Joycemess

Hoi @corinavdd1 ,

Hieronder tref je een word-template aan, dat je in templatebeheer kunt importeren. Als consultants van Visma | Raet gebruiken wij deze als een klant graag het template 'Aanvullende voorzieningen' bij de werkgeversverklaring  ingericht wil hebben.

Vriendelijke groet,  Joyce

Corinavdd
CONTRIBUTOR *

door Corinavdd

@Joycemess super! dankjewel.

door Remco te Ronde

Hoi @corinavdd1 ,

In het kennisbank artikel 'Werkgeversverklaring: Ondersteuning bij inrichting workflow en template' hebben we vanuit consultancy wel de voorbeeld NHG opgenomen. Ik ga intern even navragen of we ook een standaard hebben voor de  ''aanvullende voorzieningen''. Maar soms is dit forum nog sneller/succesvoller dan interne navraag. Dus wie weet is een andere beheerder nog sneller met het delen van een voorbeeld.

Groet,

Remco te Ronde
corinavdd1
CONTRIBUTOR *

door corinavdd1

@Remco te Ronde Klopt, dit is waar ik naar op zoek ben, maar dan als template al voor ingevuld, net als de werkgeversverklaring zelf.

door Remco te Ronde

Hoi @corinavdd1 ,

Volgens mij heeft mijn collega @Joycemess hieronder de juiste gegevens/template aangeleverd. Als dat zo is, wil jij dan bij haar antwoord op de knop ''Als oplossing accepteren'' drukken?

Groet,

Remco te Ronde

door Remco te Ronde

Hoi @corinavdd1 ,

Heb je specifieke voorbeeld bestanden die je bedoeld? Naast de NHG-opzet, zien we in de praktijk regelmatig een formuliers zoals ''aanvullende voorzieningen'' (zie bijvoorbeeld deze opzet: https://www.hypotheker.nl/begrippenlijst/hypotheek-afsluiten/aanvullende-voorzieningen-werkgever/).  Is dat waar je naar op zoek bent?

Groet,

Remco te Ronde