Mijn Communities
Help
Saskia L
CONTRIBUTOR **

YF app declaraties , 1e controle door managementassistent, maar niet elke afdeling heeft een MAA

door Saskia L

Bij inrichting declaraties via de app de volgende vraag.

Bij KM declaraties willen we 2 controles, 

1. de management assistent

2. de manager met Bulk-autorisatie

Als een afdeling nu geen managementassistent heeft gaat de workflow dan direct naar de manager?

Of moet ik dan 2 categorieën maken een voor de afdelingen met assistent en een voor de afdelingen zonder?

4 ANTWOORDEN 4
Saskia L
CONTRIBUTOR **

door Saskia L

@Bastiaan, is het mogelijk om ze samen als 1e controleur te zetten?

Dat de management assistent die declaraties laat staan  die door de manager moeten worden beoordeeld?

Saskia L
CONTRIBUTOR **

door Saskia L

in dat geval kan ik namelijk toch met 1 categorie werken voor dienstreizen en is er altijd minimaal 1 controleur als er geen managementassistent is.

@Saskia L Ja! Dat is perfect mogelijk. Je wijst beide rollen toe aan de eerste (en enige) controle-stap.
Op het moment dat een declaratie is ingediend, wordt gevraagd "Wie heeft de rol management assistent of manager op deze organisatorische eenheid?"

En alle personen mogen de controle uitvoeren.

Dus heb je een OE waar alleen een manager op zit, dan zal die de controle moeten uitvoeren.
Maar is er een OE waar zowel een manager en assistent op zit, dan kunnen beide de controle uitvoeren.

door Bastiaan Friederichs

@Saskia L 
Voor een deel van de medewerkers (die werken op afdelingen waar een management assistent is), moet de management-assistent controleren én daarna nog de "echte" manager?

Dat lees ik namelijk uit je vraag, maar ik zie veel vaker de situatie voorkomen waarbij de management assistent én de manager de controle mogen doen, maar 1 controle wel voldoende is 😊