Mijn Communities
Help
HannekeHaijes
STARTER

"Gebruiker niet gevonden"

door HannekeHaijes

Beste mensen,

Ik treed over 2 weken in dienst bij een ziekenhuis dat Youforce gebruikt. Nu probeert men voor mij een account te genereren. Ik heb een activatiemail ontvangen en een account aangemaakt. Ik blijf echter herhaaldelijk de melding "gebruiker niet gevonden" krijgen. Ik kan wél inloggen op mijnyouforce. Ik heb al een nieuw account gekregen, wachtwoord herzien, authenticator herzien, tweemaal een herstel back-up code gebruikt, maar dit is niet het probleem. De medewerkers van het ziekenhuis kunnen namelijk in de logging ook zien dat ik gewoon in kan loggen.

 

Het lijkt erop dat aan de ziekenhuiskant ik als gebruiker niet goed gekoppeld ben aan het juiste emailadres. Komt dit vaker voor? En belangrijker: hoe herstellen de HR medewerkers van het ziekenhuis dit? Ze lijken er niet uit te komen. 

 

Alvast dank, 

Met vriendelijke groeten,

Hanneke Haijes

3 ANTWOORDEN 3

door Remco te Ronde

Goedemorgen @ZGV-Louis ,

 

Is het helemaal opgelost? Of kunnen we via het ServiceCenter nog iets betekenen?

Groet,

Remco te Ronde
ZGV-Louis
CHAMPION *

door ZGV-Louis

Ik ben nu hiermee bezig. Zat vermoedelijk in verkeerde mobielnummer. 

door Remco te Ronde

Hoi @HannekeHaijes ,

 

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe baan! En wat goed dat je al voor je eerste werkdag in het HR systeem van je werkgever wil inloggen.

 

De melding "gebruiker niet gevonden" klinkt erg vreemd in combinatie dat je net volledig nieuwe medewerker bent.

 

Veelal zal de HR afdeling van je werkgever het kunnen oplossen. Maar ook het ServiceCenter van Visma|Raet ondersteund jouw werkgever te ondersteunen bij het oplossen van het probleem.

 

Het kan enorm helpen als je jouw werkgever duidelijke printscreens aanlevert waarin:

- zichtbaar is welk gebruikersnaam je invult

- welke datum en tijd je probeert in te loggen

- welke exacte foutmelding je krijgt

 

Jouw werkgever kan vervolgens met ons ServiceCenter kijken wat er precies fout gaat en kunnen zorgen dat het wordt opgelost.

 

Nogmaals gefeliciteerd met je nieuwe baan en hopelijk kan je ook vlot gebruik maken van Youforce.

 

Groet, 

 

Remco

Groet,

Remco te Ronde