Mijn Communities
Help
Maurice van de Pol
CHAMPION *

1 medewerker ziet salarisstrook steeds veel later

door Maurice van de Pol

Goedemiddag,

 

Voordat ik er een call over ga inschieten ben ik benieuwd of iemand van jullie het volgende al eens heeft meegemaakt:

 

Ik heb om 14.45 uur de salarisstroken gepubliceerd en iedereen kan deze dan ook direct zien in zijn Salarisdossier maar 1 medewerker geeft aan dat iedere maand zijn salarisstrook veel later pas verschijnt in zijn Salarisdossier. Ik heb zojuist om 15.05 uur meegekeken op zijn scherm maar zijn strook van februari staat er nog niet terwijl hij wel de melding in de Inbox van MijnYouforce heeft staan.

2 ANTWOORDEN 2

door Peter van Miltenburg

Hallo @Maurice van de Pol.

Dat klinkt vreemd, want vanaf de publicatiedatum is het document meteen zichtbaar voor alle medewerkers. Er is geen onderscheid op medewerkerniveau, tenzij de salarisspecificatie bewust niet is goedgekeurd voor deze medewerker. Als je een call indient in 4me kunnen we in elk geval kijken of er iets bijzonders is.

Maurice van de Pol
CHAMPION *

@Peter van Miltenburg Bedankt voor je reactie. Ik heb reeds een call ingeschoten maar deze is inmiddels in onderling ook weer gesloten. Ik begrijp dat het heel lastig is om de oorzaak daarvan te vinden. Ik ben het met je eens dat het vreemd is maar zoals gezegd heb ik het zelf met mijn eigen ogen gezien.