om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Vanmorgen bij alle professionals deze melding bij openen Personeelsdossier. Ik zie nog geen melding. Wellicht snel op te lossen?
En deze melding bij Managers:
@Anonymous
Ik zie dat ik géén foutmelding krijg maar wel een beperkt aantal dossiers kan inzien. Heeft dit ook te maken met de storing?
Is er inmiddels al iets meer bekend? @Ger-Jan Lagerweij
Goedemiddag,
Via de verstoring zijn de updates (https://community.visma.com/t5/Verstoringen-Youforce-Dossier/Storing-Personeelsdossier-voor-professi...) gemeld
Ik kan er weer in. Hoef niet eens opnieuw in te loggen.
Vanuit de interne organisatie heb ik bevestiging gekregen dat de Personeelsdossiers weer bereikbaar zijn. Graag hoor ik ook vanuit jullie of dit zo is.
Bij Zorggroep Almere is de storing nog aanwezig.
Toegang is nog steeds niet mogelijk. Zojuist ticket ingediend.
Nee helaas ook hier na uitloggen en opnieuw opstarten nog geen toegang....
Ook hier call ingeschoten....Toegang tot pd's nog steeds niet mogelijk ook na volledig opnieuw opstarten van systeem.
Nee, @Ger-Jan Lagerweij. Opnieuw opgestart; geen toegang!
@Wim Boogaard Zou je dit via het door jou ingediende ticket willen melden met meer details?
Ticket loopt al sinds vanmorgen vroeg.
Op welke termijn kunnen we een update ontvangen over de storingen in de PD's voor professionals? De vragen lopen aardig op en wil graag de organisatie van een update voorzien.... Dank alvast!
Goedemorgen,
Deze verstoring is bekend bij ons, en geplaatst in de rubriek verstoringen. (https://community.visma.com/t5/Verstoringen-Youforce-Dossier/Storing-Personeelsdossier-voor-professi...)
Updates zullen daar gepost worden.
@Ger-Jan Lagerweij zie liever dat het bij de opgeloste problemen wordt geplaatst 🙂 🙂
Hier ook
Ook bij Zorggroep Almere dezelfde melding
Hier helaas ook. Afgelopen weekend onderhoud geweest zie ik. Dus daar zal mogelijk iets niet helemaal goed gegaan zijn.
Wij hebben hier ook hetzelfde probleem - managers én professionals
Hier ook hetzelfde probleem
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.