Mijn Communities
Help
Alex van Hekezen
CONTRIBUTOR ***

Sluiten module emailnotificatie (Jaaropgave na uitdienst)

door Alex van Hekezen

Goedemiddag collega-klanten,

 

In onderstaand bericht geeft Visma aan dat de module voor e-mailnotificatie gesloten gaat worden. Uit navragen bij CSM blijkt dit over een half jaar stopgezet te gaan worden. 

 

Youforce Dossier juni 2024 - Visma Community

 

We zijn bij de Provincie Gelderland actief aan het nadenken welke oplossing het beste is. Hoe gaan jullie dit oplossen?

3 ANTWOORDEN 3

door Bas Menken - Gemeente Leiden

Wij zetten iedereen die uit dienst gaat op papieren output. De stroken/jaaropgaaf gaan dan per post. 

Met daarbij het nadeel dat het kan zijn dat iemand in de tussentijd is verhuisd. Dit komt enkele keren voor en dan trekt meestal een oud werknemer zelf wel aan de bel om zijn jaaropgaaf te ontvangen.

 

We hebben er over nagedacht om iedereen die uitdienst gaat een @onyouforce account te geven maar dat vinden we veel te veel administratie. Plus het feit dat er veel maanden tussen uidienst en de jaaropgaaf kunnen zitten, waardoor ze bijvoorbeeld alweer van telefoon zijn gewisseld voor de Ping ID.

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door FBB Zorgboog

@Alex van Hekezen ook wij (zorginstelling) zijn nog op zoek naar een werkbaar alternatief. Ik heb onlangs ook nog gereageerd op Youforce Dossier juni 2024 - Visma Community en toegelicht dat ik niet erg blij wordt van dit besluit. Ik ben dan ook benieuwd of en welke oplossingen er in het land verzonnen worden (maar hoop eigenlijk dat Visma dit besluit terug zal gaan draaien😉)

Alex van Hekezen
CONTRIBUTOR ***

Gezien de AVG-zorgen betwijfel ik dat het terug gedraaid gaat worden, helaas.