Mijn Communities
Help
FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Wat doet autorisatierecht Ontvangen bestanden van ..- Zend bestanden naar..

door FBB Zorgboog

In Autorisatiebeheer zie ik bij Personeelsdossier de rechten Ontvangen bestanden van personeelsdossier en Zend bestanden naar personeelsdossier staan. Ik heb ze eerder niet zien staan (of ze zijn me niet opgevallen...) en ik kan nergens vinden waar die rechten voor bedoeld zijn.

 

Weet iemand waar ik info kan vinden of wat doel van beide rechten zijn?

3 ANTWOORDEN 3

door Peter van Miltenburg

Deze twee autorisatieopties zijn bedoeld om in te stellen of je via Bestandsuitwisseling exports uit Personeelsdossier mag ophalen of bestanden in mag sturen voor de bulkimport. In feite stuurt het of je als gebruiker de tabbladen 'Ontvang bestanden' en 'Zend bestanden' te zien krijgt:

PetervanMiltenburg_0-1702566938843.png

 

door Ronald Kramers

Hallo, het voorgaande antwoord is correct. Deze rechten zijn bedoeld om gebruikers te autoriseren voor het nieuwe Zenden en Ontvangen van bestanden van/naar Personeel Dossier genaamd File Exchange. Ook sinds vandaag beschikbaar/bekend in het Nederlands als Bestandsuitwisseling. Bekijk deze link voor meer informatie.

MdeBeer
CHAMPION **

door MdeBeer

Hoi,

 

Ik denk dat deze autorisatie bedoeld is voor het nieuwe zenden en ontvangen, File exchange. Maar ben er niet 100% zeker van.

Ik hoor dus ook graag van Raet waar deze nieuwe autorisatie voor bedoeld is.