Mijn Communities
Help
Lumalde
CONTRIBUTOR **

Flex Benefits binnentrekken van maart lukt niet

door Lumalde

Hebben hier nog meer organisaties problemen mee? Hij blijft hangen op februari ondanks het aanbieden vd nieuwe export.

13 ANTWOORDEN 13
Helma Putman2
CONTRIBUTOR **

door Helma Putman2

@André Visschers wij hebben het probleem ook.

@Helma Putman2 De exportfunctie van Flex Benefits lijkt goed te werken. Bij andere organisaties worden vandaag wel exportbestanden aangemaakt.  Kun je de functie "Nieuwe export" nog eens starten?
NB: als jullie medewerkers alleen keuzes hebben gemaakt met de bron Eindejaarsuitkering, dan worden er geen salarismutaties voor april aangemaakt.

Goedgekeurde oplossing
Helma Putman2
CONTRIBUTOR **

@André Visschers bij ons gaat het erom dat medewerkers die in maart zijn begonnen de uitruil niet kunnen aanvragen omdat ze niet in Flex Benefits zitten.

@Helma Putman2  Je moet de medewerkergegevens van nieuwe medewerkers exporteren vanuit Beaufort naar Flex Benefits.  Voor vragen over individuele gevallen kun je beter een request aanmaken in 4Me. Dat is een afgeschermde omgeving.

ETeppema
CONTRIBUTOR ***

door ETeppema

Wij hebben het probleem ook.

Ruud Horst aan de Maas
CONTRIBUTOR **

door Ruud Horst aan de Maas

Hier ook hetzelfde probleem. Morgen draaien wij de run van maart.

MHoekstra
CONTRIBUTOR **

door MHoekstra

Wij hebben hier ook problemen mee, moet ik nu nog een call inschieten of is dat niet nodig?

 

door André Visschers

@MHoekstra  Een call inschieten is niet echt nodig.  We hebben al een change aangemaakt met prioriteit "Hoog".  De oorzaak is gevonden en de oplossing wordt nu getest.

 

Lisa Nederhoed
CONTRIBUTOR **

Ik heb dit probleem ook. Is er inmiddels een oplossing?

@Lisa Nederhoed  Het probleem met het exportbestand is gistermiddag (16/03) opgelost. Zie de storingsmelding.  

Pattyw1
CONTRIBUTOR **

door Pattyw1

Wij hebben hier ook problemen mee. 

door André Visschers

@Lumalde Er zijn nog 2 organisaties die dit probleem gemeld hebben. We gaan dit met spoed onderzoeken.

Lumalde
CONTRIBUTOR **

door Lumalde

Dat zou fijn zijn André want vandaag moet de definitieve run draaien.