Mijn Communities
Help
Ellie van der Heide
CHAMPION **

Handleiding Flex Benefits

door Ellie van der Heide

Wij missen een makkelijk te doorzoeken handleiding met alle ins en outs van Flex Benefits. 
Zijn wij de enige klant ? Of zijn er tips waar jullie info vandaan halen ? 

6 ANTWOORDEN 6
Rob99
CHAMPION **

door Rob99

Dit item is alweer van een jaartje geleden en op dit moment krijg ik wegens aanstaande afscheid van een collega steeds meer met het beheer van allerlei modulen te maken. Zo ook met het beheer van Flex Benefits en waarbij volgens mij het vraagteken op het schrm niet de info geeft van het beheer van Flex Benefits. Ook als ik zoek naar handleiding Flex Benefits en dan m.n. de handleing van het beheer in dit geval dan krijg ik volgens mij niet gevonden wat ik nodig heb. Het kan zijn dat ik niet goed kijk of zoek natuurlijk maar dan bij deze de vraag waar kan ik de beheer handleiding vinden van Flex Benefits?

@Saskia Pot Heb jij wellicht het antwoord?

Rob99
CHAMPION **

door Rob99

Toch nog even een extra reactie want het vraagteken werkt kennelijk wel bij beheer als je ook daadwerkelijk iets opstart in het beheer. Dit neemt niet weg dat een handleiding in één document praktischer kan werken om sneller de benodigde informatie op te kunnen zoeken. Een document is ook overzichtelijker vind ik zelf. 

Goedgekeurde oplossing
Saskia Pot
VISMA

door Saskia Pot

Goeiemorgen,

 

Mijn excuses voor de late reactie.

 

De handleiding voor Flex Benefits vind je hier:

SaskiaPot_0-1664267862355.png

Ook zijn er diverse kennisartikelen beschikbaar met praktische informatie.

 

Met vriendelijke groet,

Saskia Pot

Eelko Gerritse HAN
CHAMPION *

@Saskia Pot dan moet je wel wat te zien krijgen als je op het vraagteken klikt

EelkoGerritseHAN_0-1669102338863.png

 

Eelko Gerritse HAN
CHAMPION *

ook in Edge geen help functionaliteit:

EelkoGerritseHAN_1-1669102480518.png

 

 

Leo Vis1
CONTRIBUTOR ***

door Leo Vis1

Het zou inderdaad wel handig zijn om alles netjes in 1 document te hebben.