Mijn Communities
Help
Diana9
CONTRIBUTOR ***

Nieuwe verlofsoort in Flex Benefits

door Diana9

Wij hebben een  nieuwe verlofregeling 2025 aangemaakt in BO4 met een nieuwe verlofsoort i.v.m. de extra verlofdag in de gemeentelijke CAO. Daarnaast in FB de wizard gedraaid en de nieuwe verlofsoort ingericht t.b.v. verkoop uren. Ook de afroep P05022 gedaan in BO4. Wanneer ik als werknemer verlofuren wil verkopen, dan zie ik wel de nieuwe verlofsoort terug in FB, maar niet de waarde. Hebben meer organisaties hier last van? Call is al ingediend, maar blijkbaar is het erg druk bij Visma......?

4 ANTWOORDEN 4

door André Visschers

@Diana9 
Kun je de waarden van de flexpakket parameters voor het importeren van verlofrechten controleren in Flex Benefits?
Het betreft de parameters:
PARR_Verlofsrt1_Code, PARR_Verlofsrt2_Code, PARR_Verlofsrt3_Code, PARR_Verlofsrt4_Code

Deze parameters bepalen welke verlofrechten van welke verlofsoort uit Beaufort worden geïmporteerd in Flex Benefits bij de bronnen Verlofsoort1 t/m Verlofsoort 4.  Elke verlofsoortcode mag maar 1 keer voorkomen bij deze 4 parameters.

Diana9
CONTRIBUTOR ***

door Diana9

Dat is gecontroleerd, wij hebben nu vier soorten codes: VKB, GAR, BWE en BWV. Daar ligt het helaas ook niet aan.......

door Bas Menken - Gemeente Leiden

Wij hebben hier geen last van. Maar wij hebben ook geen nieuwe verlofsoort toegevoegd. We hebben alleen een nieuwe verlofregeling gemaakt en het bovenwettelijk verlof daarin verhoogd.

Diana9
CONTRIBUTOR ***

Wij hebben voor deze oplossing gekozen omdat oudere medewerkers met een garantieregeling al bovenwettelijk verlof hadden, naast garantieverlof. Dat verlof is intact gebleven, alle andere medewerkers kregen een nieuwe verlofsoort toegewezen.....