Mijn Communities
Help
Tessa Tukker
CONTRIBUTOR ***

Uitbetalen IKB

door Tessa Tukker

In de tegel "Uitbetalen IKB" blijft de knop nu indienen grijs en kan niet worden doorgezet.

De rest van de formulieren werken wel en wordt de indien knop wel blauw.

Vrijdag j.l. zijn er nog wel aanvragen ingediend en verwerkt.
Zijn er nog andere organisaties waarbij dit speelt.

39 ANTWOORDEN 39
Goedgekeurde oplossing
Giovanni Slemmer
VISMA

door Giovanni Slemmer

Ik heb zojuist op de verstoringspagina een update geplaatst.

MVastenburg
CONTRIBUTOR **

door MVastenburg

Ik lees als (volgens mij) laatste bericht: 02-08-2023 15:20 u: Het probleem is geanalyseerd en we hebben de oplossing gevonden. De planning is om vanavond de update te plaatsen. Dat betekent dat vanaf morgenochtend dit weer werkt naar behoren. 
Ik lees nu geen bericht of het nu weer naar behoren werkt. Kan ik binnen de gemeente doorgeven dat dit inderdaad het geval is?

@MVastenburg @Giovanni Slemmer het probleem met het indienen lijkt opgelost. De knop 'Nu indienen' licht weer op en medewerkers kunnen de mutatie indienen. Echter zie ik nu een melding die we niet kunnen plaatsen. Deze melding verschijnt in iedere maand (aug t/m nov.): 'Uw keuze voor Bedrag verzekering is lager dan het toegestane minimum'.

 

BartKokGemeenteVenlo_0-1691045700024.png

 

Paans
CONTRIBUTOR ***

door Paans

Dag Bart,

 

Komt dat wellicht door de bedragen die op "0" staan in de cellen onder "Vul een waarde in voor verrekening"? Wanneer je daar een bedrag invult krijg je de melding niet volgens mij.

 

Groeten Erwin

door Bart Kok - Gemeente Venlo

Hoi Erwin,

 

Het komt inderdaad doordat de bedragen op "0" staan. Als we een bedrag invullen gaat de melding weg. Maar mij ging het er vooral om dat wij deze melding nog niet eerder hebben gehad.

 

Groet,

Bart

@Bart Kok - Gemeente Venlo,

 

Zou je anders een call ervoor willen indienen ?

 

Met vriendelijke groet,

 

Giovanni Slemmer

Gea ten Hoeve
CONTRIBUTOR ***

door Gea ten Hoeve

Hallo Giovanni, 


Wij krijgen de melding ook maar dan bij de keuze Uitruil reiskosten. Ik heb een call aangemaakt.

 

groet

Gea ten Hoeve

 

 

 

@Giovanni Slemmer melding zojuist ingediend.

Olaf van Koutrik
CONTRIBUTOR *

door Olaf van Koutrik

Helaas zie ik daar niks staan Giovanni.

door Giovanni Slemmer
Marjan Vermeer
CONTRIBUTOR *

door Marjan Vermeer

Bij ons komen ook steeds meer vragen. Onze parameter staat (ook) op '10' maar medewerkers gaan op vakantie en willen het geregeld hebben.

Latifa Hachimi
CONTRIBUTOR ***

door Latifa Hachimi

Het is vandaag nog steeds niet mogelijk een keuze in te dienen...?

door Giovanni Slemmer

Als je op de verstoringspagina kijkt vind je de work-around 

Latifa Hachimi
CONTRIBUTOR ***

door Latifa Hachimi

Ik begrijp dat de work around het aanpassen van de laatste indien dag is.

Maar dat is toch geen oplossing?

Er zijn medewerkers die gewoon vandaag een keuze willen maken en op vakantie gaan.

Tijdends hun vakantie gaan ze niet inloggen om het te regelen.

Dan moeten we straks allemaal voorschotten gaan betalen?

 

En vandaag getest het indienen werkt nog steeds niet...

door Giovanni Slemmer

Beste @Latifa Hachimi ,

 

Een work-around is inderdaad geen structurele oplossing. We proberen met de work-around de impact te verkleinen. Ik snap zeker dat mensen hun keuze willen maken en lekker op vakantie willen in dit geval is er geen helaas geen andere oplossing. We werken met man en macht aan een structurele oplossing.

 

Met vriendelijke groet,

 

Giovanni Slemmer

 

 

@Giovanni Slemmer dat is inderdaad geen oplossing. Bij ons staat deze parameter op '10'. Dus dit heeft bij ons al helemaal geen invloed op deze storing. Graag z.s.m. een oplossing. Wij krijgen ook al vragen van medewerkers.

Paans
CONTRIBUTOR ***

door Paans

Dat is inderdaad geen oplossing. Ik mag hopen dat er per omgaande een echte oplossing komt zodat men weer gebruik kan maken van de keuze IKB uitbetalen.

Jan_Laurijsen
CHAMPION *

door Jan_Laurijsen

De link naar de work around werkt niet.

door Giovanni Slemmer

Beste @Jan_Laurijsen dankjewel voor de melding ik ga dit aanpassen.

door Giovanni Slemmer

Goedemiddag,

 

Ik heb zojuist op de verstoringspagina een update geplaatst.

 

https://community.visma.com/t5/Verstoringen-Youforce-Flex/tkb-p/nl_ra_Flex_Benefits_dist_messages