Mijn Communities
Help
Andrea Hulstein
CHAMPION *

Wijzigen maximum te verkopen uren

door Andrea Hulstein

AndreaHulstein_0-1681825396396.png

Max. te verkopen uren was 144 en wordt in de nieuwe cao gemeenten 187 uur per jaar.
Ik zie dat er in Flex Benefits 2 parameters op 144 staan bij ons:

- PARR_ExtraTijd_MaxTeKopen -> Deze hoort m.i. bij aankopen verlof, dit pas ik aan naar 187

- PARR_VakurenMaxJr (Maximum inzet vakantieuren per jaar voor alle doelen) -> Weet iemand waar dit betrekking op heeft? Mijn inschatting is dat ik dit ongewijzigd laat, klopt dit?

Ik hoor graag of iemand mij verder kan helpen, dank!

3 ANTWOORDEN 3

door André Visschers

Er zijn 3 producten (doelen) voor "aankopen verlof".  De maximum keuze wordt bepaald door de volgende flexpakket parameters:

product Extra tijd meermaals  (product_id PRDR_ETM):  parameter PARR_ExtraTijd_MaxTeKopen
product Extra tijd eenmalig (product_id PRDR_EXT): parameter PARR_ExtraTijd_MaxTeKopen

product Verlof kopen uit budget (product_id PRDR_FVK): parameter PARR_FABverlof_MaxUren

 

De parameter PARR_VakurenMaxJr bepaalt de maximum inzet voor de bron Vakantieuren, die gekoppeld is aan Beaufort rubriek P03001.

Goedgekeurde oplossing
Andrea Hulstein
CHAMPION *

door Andrea Hulstein

Ah sorry ik maak een onhandige fout in mijn bovenstaande bericht. Dit gaat om AANKOOP van uren en niet om verkoop...
Ik ga mijn vraag stellen via 4me, gezien de verschillende inrichting in de diverse oganisaties.

door Bas Menken - Gemeente Leiden

Bij ons is het PARR_FABverlof_MaxUren.

Ik denk dat het afhangt van wel product je gebruikt