Mijn Communities
Help
Rita Put
CONTRIBUTOR **

BOSV code P13215

door Rita Put

Waarom is deze code alleen variabel te gebruiken? Wij hebben medewerkers die dit over een groot aantal maanden willen uitspreiden en wij kunnen dit niet uit de planningsmodule halen. Dit houdt in dat we van iedereen moeten gaan bijhouden en elke maand moeten inboeken hoeveel uren hij in die maand gaat opnemen. Handiger zou het zijn als het, net als bij onbetaald verlof, als een soort kortingsregeling gedurende een langere periode kan worden ingeboekt. Of heb ik iets gemist in de uitvoering?

5 ANTWOORDEN 5
HMogezomp1
CONTRIBUTOR ***

door HMogezomp1

@Angela Heins Waarom komen de rubrieken P13203 en P13209 voor de verlofregelingen 3 en 9 niet in Beaufort?

Angela Heins
CHAMPION *

door Angela Heins

@HMogezomp1 , Wat bedoel je met bovenstaande opmerking?? 

HMogezomp1
CONTRIBUTOR ***

door HMogezomp1

@Angela Heins In Gemal is de mogelijkheid opgenomen om voor alle verlofregelingen te werken met het aanleveren van uren per week. De genoemde rubrieken die voor de verlofregelingen 3 en 9 zijn ingericht kan ik niet vinden in Beaufort. Alleen voor verlofregeling 5, die geadviseerd wordt te gebruiken voor het wettelijk betaald ouderschapsverlof is de rubriek P13205 terug te vinden in Beaufort. Mijn vraag is waarom dat zo is?

 

Goedgekeurde oplossing
KhalidKoilem
VISMA

door KhalidKoilem

Goedemorgen Rita,

 

Ik heb gezien dat je de vraag ook via het Service Center hebt gesteld. Deze is inmiddels beantwoord.

Angela Heins
CHAMPION *

door Angela Heins

Je kan wel werken met P13205 Uren per week, dit is wel een stam, helaas kan je hier niet de PY/PZ rubrieken gebruiken.