Mijn Communities
Help
Martijn den Brok
CONTRIBUTOR ***

Beaufort start niet op

door Martijn den Brok

We hebben problemen met het opstarten van Bo4. 

Of er komt meteen de melding not responing of het laden duurt heel lang en komt er de melding ernstige foutmelding,

ZIjn er bij andere organisaties ook problemen?

16 ANTWOORDEN 16
Ralph
CHAMPION **

door Ralph

@Sandra Groenewoud vandaag weer problemen met performance HR Core Online. Nieuwe verstoring? Medewerkers opzoeken of iets raadplegen zeer traag. Melding not responding.

Diana9
CONTRIBUTOR ***

door Diana9

In Nieuwegein hetzelfde probleem.....

 

RiaWemel
CONTRIBUTOR **

door RiaWemel

Ook wij hebben problemen en krijgen hetzelfde scherm als Claudia

Ans Timmer-Kreike1
CONTRIBUTOR ***

door Ans Timmer-Kreike1

Ja bij ons ook hetzelfde euvel! 

Claudia Cas
CONTRIBUTOR *

door Claudia Cas

Wij hebben ook problemen. Als ik bo4 wil opstarten krijg ik de inlogpagina te zien.

ClaudiaCas_1-1685005265687.png

 

 

door Sandra Groenewoud

@Martijn den Brok , @Hennie66 Afgelopen weekend zijn er wederom aanpassingen gedaan om de performance te verbeteren. Graag hoor ik of jullie nog steeds de problemen ervaren met de 'not responding' melding en dat Beaufort trager is.

Marcel Bouman
CHAMPION **

door Marcel Bouman

@Sandra Groenewoud ik ervaar nog vaak een trage Beaufort en krijg de melding 'not responding'.

door Giovanni Slemmer

@Marcel Bouman Gisteren was er inderdaad sprake van een trage werking in Beaufort. Hiervoor hebben wij een verstoringsbericht geplaatst. Inmiddels werkt het allemaal weer naar behoren.

Elfi
CONTRIBUTOR ***

door Elfi

Wij ervaren nog steeds een heel trage werking in beaufort.

Goedgekeurde oplossing
Giovanni Slemmer
VISMA

door Giovanni Slemmer

@Elfi De monitoring ziet er goed uit bij ons. Zou je anders een request willen aanmaken hiervoor !

Martijn den Brok
CONTRIBUTOR ***

door Martijn den Brok

Hoi @Sandra Groenewoud hat was opgelost maar wanneer ik nu op de tegel in Self service klik kom ik op de inlogpagina van Youforce uit? knipsel.png

ik kom ook op de inlogpagina van youforce uit

hielke-visser
CONTRIBUTOR ***

door hielke-visser

Dag, ook wij ondervinden inlogproblemen bij HRCore Online. Hetzelfde scherm verschijnt en inloggen lukt niet.

 

VVCdeVries
CONTRIBUTOR ***

door VVCdeVries

Ook wij lopen tegen ditzelfde probleem aan...

Hennie66
CONTRIBUTOR *

door Hennie66

Wij merken dat Beaufort de laatste week wel erg traag is. Zijn er meer klanten die dat ervaren en is het mogelijk dat het een verband met bovenstaande heeft?

door Sandra Groenewoud

@Martijn den Brok  We zijn op de hoogte van het probleem en de teams zijn bezig met onderzoek. Via de melding op de verstoringspagina zullen we jullie op de hoogte houden van de status.