Mijn Communities
Help
Peter CJP Kramer
CONTRIBUTOR **

CAO GGZ en VVT

door Peter CJP Kramer

Wanneer worden de nieuwe salarisregelingen vrij gegeven voor de CAO van de GGZ en de VVT?

11 ANTWOORDEN 11
Bejako
CONTRIBUTOR *

door Bejako

Vanuit de CAO GGZ komt er een Balansbudget. In gemal komt hiervoor een aanpassing. Komt hiervoor ook iets beschikbaar in BO4 

RobZuethof
CHAMPION **

door RobZuethof

Wij wachten ook op de GGZ schalen per 01-01-2022

Saskia Pot
VISMA

door Saskia Pot

Hallo Rob,

 

Omdat de eerste verhoging per 1 juli is, zullen deze schalen naar verwachting in juni of juli met de release uitgeleverd worden.

 

Met vriendelijke groet,

Saskia Pot

 

Eddie Veltman1
CONTRIBUTOR ***

door Eddie Veltman1

Hallo Saskia, er zitten twee wijzigingen in de cao GGZ,

de eerste is per 1 januari 2022 en omhelst de aanpassing van de midden schalen 35 t/m 65, daar verdwijnt de trede 0, zowel in de aanloopschalen als in de functionele schalen, de bedragen conform IP-tabel wijzigen niet,

de tweede wijziging is per 1 juli 2022 en die omhelst een wijziging van de bedragen per die datum.

Uitlevering van de schalen per 1 januari 2022 is op dit moment zeer wenselijk omdat die met terugwerkende kracht aangepast moeten worden.

In juli kunnen jullie dan de uitlevering doen waarbij dan de cao verhoging in de bedragen wordt meegenomen.

Dus heel graag nu een uitlevering van de aangepaste salarisschalen vanaf 1 januari 2022 waarbij de wijzigingen van de middenschalen is meegenomen. Dan kunnen we die alvast aanpassen.

Met vriendelijke groet, Eddie Veltman, Mediant Enschede

Yvonne Baars Wilts
CONTRIBUTOR *

door Yvonne Baars Wilts

HAllo Saskia,

 

De nieuwe CAO GGZ loopt van 1 december 2021 tm 31-12-2024

de definitieve tekst is op 21 april vastgelegd.

 

Yvonne Baars
Frans Jaspersen
CONTRIBUTOR **

door Frans Jaspersen

Is er al een totaaloverzicht van de nummering die in beaufort gaat worden gebruikt? In de release notes zie ik op de twee plaatjes dat als voorbeeld schaal 15 'omgenummerd' wordt met -2 (bijv. ip0005 was 15-2 beaufort-nummering, wordt dan 15-0).

Is er al een overzicht van de andere schalen? Ik heb wel de tabellen van Actiz, maar actiz gebruikt andere nummers dan beaufort.

Kunnen we ons een beetje voorbereiden op wat er al dan niet collectief door ons allemaal moet worden omgezet.

Saskia Pot
VISMA

door Saskia Pot

Goedemiddag Frans,

 

We zijn nog in overleg met Productontwikkeling over hoe we deze omzetting precies gaan aanpakken.

 

Wordt z.s.m. vervolgd...

Goedgekeurde oplossing
Saskia Pot
VISMA

door Saskia Pot

Hallo Peter, 

 

Bedankt voor je vraag.

 

De nieuwe CAO VVT wordt in de release van mei uitgeleverd. Zie https://community.visma.com/t5/Releases-Youforce-HR-Core/HR-Core-Beaufort-2022-05/ta-p/491496?emcs_t... voor meer informatie.

 

Voor zover ik heb kunnen nagaan is er geen nieuwe CAO GGZ. De salarisverhoging van juli zal naar verwachting in de release van juni of juli uitgeleverd worden.

 

Heb je nog vragen, dan hoor ik het graag.

 

Met vriendelijke groet,

Saskia Pot

Peter CJP Kramer
CONTRIBUTOR **

door Peter CJP Kramer

Saskia,

 

Dank voor je antwoord.

Mara voor de CAO van de GGZ zijn er in de schalen 35 tot en met 65 een periodiek bijgekomen en de onderste is eraf gegaan, per 01-01-2022. Dus die moet binnenkort beschikbaar komen.

 

 

Anonymous
Niet van toepassing

door Anonymous

Ik las eerder vandaag dat in de release voor 10 mei (morgen) wijzigingen voor CAO GGZ opgeleverd worden?

Yvonne Baars Wilts
CONTRIBUTOR *

door Yvonne Baars Wilts

weet iemand ook wanneer deze release zichtbaar wordt?

 

Yvonne Baars