om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Goedemiddag, wie kan mij helpen met de invoer in HR Core van een medewerker die per 1 januari met RVU (gemeente) gaat?
Nicolette Schneider
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bedankt voor de uitleg en de screenshots. Wij gaan in januari een aantal RVU uitkeringen verlonen.
https://community.visma.com/t5/Kennisbank-Youforce-Payroll/Hoe-een-RVU-op-te-geven/ta-p/429096
Begrijp dat je deze vraag stelt in het forum HR Core Beaufort, maar de de uitleg staat bij de community Payroll Gemal. Bovenstaande link vind je trouwens ook in de Releasenotes Payroll Gemal 2024-01.
Hoop dat je hiermee verder kunt.
Geen pensioenregeling
Startdatum is rubriek : P02935
RVU uitkering bruto : willekeurige bruto code
RVU uitkering : P00206 (loon eindheffing 2)
Volgens de CAO Gemeenten moet de RVU uitkering worden omgerekend naar het laatst geldende arbeidspercentage.
Dat is fijn, dank!!
@Nicolette2 ik heb een documentje met de benodigde gegevens en codes. Ik kan hier echter geen bijlage toevoegen
Dank je wel @RobZuethof . Je mag het mailen naar n.schneider@bloemendaal.nl.
Fijne dagen alvast! Gr Nicolette
Goedemorgen, ik werk zelf binnen de CAO VVT dus ik weet niet welke verschillen er zijn met de CAO Gemeenten. Maar in eerste instantie een aparte organisatorische eenheid voor RVU'ers aanmaken en wellicht ook een Arbeidsrelatie RVU aanmaken is raadzaam. Deze kun je dan gelijk uitsluiten van signaleringen en makkelijk vinden of juist uitsluiten in rapportages.
Dan heb ik onderstaand stuk gevonden binnen de Gemal Handleiding:
En daarnaast is het hoofdstuk Eindheffing goed om door te nemen.
Hopelijk helpt het je (een eind) op weg, succes!
Dank je wel @Samantha9
Ja en ook bij onze gemeente gaat deze kwestie spelen in 2024. Onlangs namelijk een aparte organisatorische eenheid RVU 'ers aangemaakt ervoor. Heb eerlijk geen idee nog waar we rekening mee moeten gaan houden. Dus ook ik ben benieuwd of andere wel bekend zijn met deze RVU materie en lees graag mee.
Hallo, bij mij gaat de eerste per 1-2-2024 met RVU gemeenten, ik lees graag even mee.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.