Mijn Communities
Help
Nicolette2
CONTRIBUTOR ***

Hulp gevraagd

door Nicolette2

Goedemiddag, wie kan mij helpen met de invoer in HR Core van een medewerker die per 1 januari met RVU (gemeente) gaat?

Nicolette Schneider

 

11 ANTWOORDEN 11
Simone Weijers
CONTRIBUTOR **

door Simone Weijers

Bedankt voor de uitleg en de screenshots. Wij gaan in januari een aantal RVU uitkeringen verlonen. 

Caroline van den Wijngaard
CONTRIBUTOR ***

door Caroline van den Wijngaard

https://community.visma.com/t5/Kennisbank-Youforce-Payroll/Hoe-een-RVU-op-te-geven/ta-p/429096 

Begrijp dat je deze vraag stelt in het forum HR Core Beaufort, maar de de uitleg staat bij de community Payroll Gemal. Bovenstaande link vind je trouwens ook  in de Releasenotes Payroll Gemal 2024-01.

Hoop dat je hiermee verder kunt.

Goedgekeurde oplossing
RobZuethof
CHAMPION **

door RobZuethof

RobZuethof_0-1703148519351.png

 

RobZuethof_1-1703148519354.png

 

RobZuethof_2-1703148519356.png

 

RobZuethof_3-1703148519357.png

 

Geen pensioenregeling

RobZuethof_4-1703148519357.png

 

Startdatum is rubriek     : P02935

RVU uitkering bruto       : willekeurige bruto code

RVU uitkering                    : P00206 (loon eindheffing 2)

 

ErnaKo
VISMA

door ErnaKo

Volgens de CAO Gemeenten moet de RVU uitkering worden omgerekend naar het laatst geldende arbeidspercentage. 

 

Diana9
CONTRIBUTOR ***

door Diana9

Dat is fijn, dank!!

RobZuethof
CHAMPION **

door RobZuethof

@Nicolette2 ik heb een documentje met de benodigde gegevens en codes. Ik kan hier echter geen bijlage toevoegen

Nicolette2
CONTRIBUTOR ***

door Nicolette2

Dank je wel @RobZuethof . Je mag het mailen naar n.schneider@bloemendaal.nl.

Fijne dagen alvast! Gr Nicolette

Samantha9
CONTRIBUTOR **

door Samantha9

Goedemorgen, ik werk zelf binnen de CAO VVT dus ik weet niet welke verschillen er zijn met de CAO Gemeenten. Maar in eerste instantie een aparte organisatorische eenheid voor RVU'ers aanmaken en wellicht ook een Arbeidsrelatie RVU aanmaken is raadzaam. Deze kun je dan gelijk uitsluiten van signaleringen en makkelijk vinden of juist uitsluiten in rapportages.

 

Dan heb ik onderstaand stuk gevonden binnen de Gemal Handleiding:

Samantha9_0-1703060621194.png

En daarnaast is het hoofdstuk Eindheffing goed om door te nemen.

 

Hopelijk helpt het je (een eind) op weg, succes!

Nicolette2
CONTRIBUTOR ***

door Nicolette2

Dank je wel @Samantha9 

Rob99
CHAMPION **

door Rob99

Ja en ook bij onze gemeente gaat deze kwestie spelen in 2024. Onlangs namelijk een aparte organisatorische eenheid RVU 'ers aangemaakt ervoor. Heb eerlijk geen idee nog waar we rekening mee moeten gaan houden. Dus ook ik ben benieuwd of andere wel bekend zijn met deze RVU materie en lees graag mee.

Diana9
CONTRIBUTOR ***

door Diana9

Hallo, bij mij gaat de eerste per 1-2-2024 met RVU gemeenten, ik lees graag even mee.