om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Bij het verwerken van de mutatie 'aanvullen persoonsgegevens' zijn we vergeten de productiesoort aan te passen naar JWP. Hij is dus met NOR(maal) verwerkt en ingelezen. Nu gaat deze nieuwe medewerker niet mee in de JWP.
Hoe kunnen we dit oplossen / aanpassen, zodat hij alsnog meegaat in de JWP?
Alvast bedankt voor de reacties/hulp!
Bedankt voor jullie reactie en meedenken mannen!!
Bij beide oplossingen ging het niet zoals gewenst, dus toch maar even een ticket ingediend.
Zie hieronder het advies van Visma, wat uiteindelijk ook werkte.
Hoi Peter
ik zou dit oplossen door een “truc” uit te halen in Beaufort. Op het moment je iemand in/uitdienst meld per bijv. 1-1-2010, kun je de arbeidsrelatie naar Niet-Gemal zetten. Vervolgens haal je de uitdienstdatum er weer uit; of je past deze aan naar de juiste waarde, vervolgens de juiste indiensdatum vastleggen.
Daarna kun je onder JWP de arbeidsrelatie weer naar een Gemal arbeidsrelatie zetten.
Gevolg is dat alle mutaties onder JWP nu aangeleverd worden.
Let op: dit mag alleen gedaan worden bij het aanleveren van een nieuwe werknemer die nog nooit in Gemal is gekomen.
Juist, dat was dus de oplossing!
@PetervO ik weet niet hoeveel mutaties het betreft, en of dit het vastleggen van een volledig nieuw dienstverband betreft, of alleen het compleet maken van persoonsgegevens?
Gezien jouw bericht ga ik uit van het laatste, en dan is mijn eerste gedachte om de betreffende rubrieken in de NOR leeg te maken (of een andere waarde te geven als leegmaken niet kan wegens verplichte rubriek), en daarna in de JWP deze rubrieken weer met de juiste waarden te vullen. Maar ik heb dit zelf nog niet eerder meegemaakt dus ik weet niet waar je tegenaan kan gaan lopen.
@PetervO Zoals Marcel aan geeft doen wij het ook, met het enige verschil dat we ook het leegmaken of andere waarde geven onder JWP doen. Maar in principe maakt het niet uit, als je alles maar muteert met een Ingangsdatum wijziging in Beaufort als datum zoals de eerste mutatie is gemuteerd of een datum die ervoor ligt. Want daardoor worden alle eerdere (nog niet aangeleverde) salarismutaties uit Beaufort automatisch verwijderd (ook die van NOR).
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.