Mijn Communities
Help
TrijntjeHHL
CONTRIBUTOR ***

Teamleiders niet meer zichtbaar in VM2.0

door TrijntjeHHL

Na de storing van vandaag missen we het grootste deel van onze leidinggevenden als gebruikers in Verzuimmanagement 2.0

Dit wordt aangestuurd vanuit de roltoewijzing in Beaufort. Hierin zijn geen wijzigingen aangebracht.

Teamleiders en directieleden krijgen foutmeldingen als ze VM2.0 op willen starten en ik zie ze er niet meer als gebruiker in staan (op een enkeling na).

Het enige wat we vandaag gedaan hebben, is de eindejaarsverwerking verlof, maar dat zou hier geen invloed op mogen hebben.

Zijn er meer organisaties die dit probleem hebben?

14 ANTWOORDEN 14
Selinaevr
VISMA

door Selinaevr

Goedemiddag,

Naar aanleiding van jullie meldingen hebben we contact opgenomen met Visma Verzuim. Er is door Visma Verzuim een fix live gezet waarmee het probleem is verholpen. Bij een eerste aanlevering van de betreffende gegevens zal Visma Verzuim weer worden bijgewerkt. Onze excuses voor het ongemak.

TrijntjeHHL
CONTRIBUTOR ***

door TrijntjeHHL

Bij ons zijn ze inderdaad ook weer terug!

Monique1
CHAMPION *

door Monique1

Super, bij ons is alles ook hersteld.

Jolanda van Logten
CONTRIBUTOR ***

door Jolanda van Logten

De fix van Visma Verzuim/Dotweb/BlueVi heeft zijn werk goed gedaan en we hebben weer managers/teamleiders

Jolanda van Logten
CONTRIBUTOR ***

door Jolanda van Logten

Zojuist heb ik reactie ontvangen van DWC, die vanmorgen op de hoogte gebracht zijn van de storing. Vreemd is ook dat hier nog geen reactie is van Visma Raet.

MVastenburg
CONTRIBUTOR **

door MVastenburg

Ook wij hebben er last van. Melding aangemaakt bij de leverancier. 

Reactie:

Gisteren is er een storing bij YouForce geweest, hiervoor is vanochtend om 09:00 een fix klaargezet.
 We controleren momenteel de koppelingen die hierdoor geraakt zijn.

Jolanda van Logten
CONTRIBUTOR ***

door Jolanda van Logten

Ook hier een probleem dat vele managers niet meer als gebruiker in VM 2.0 staan

Björn Sman
CHAMPION ***

door Björn Sman

Wij hebben hier ook last van.

Met vriendelijke groet,

Björn Sman
Functioneel Applicatiebeheerder || Hartekamp groep
PaulaPieper
CHAMPION *

door PaulaPieper

Hier is het probleem ook, leidinggevende kunnen nog wel inloggen, maar zien geen dossiers meer.

Monique1
CHAMPION *

door Monique1

Ook bij ons mist een groot deel van de MGR rollen in VM2.0 De MGR's die er nog wel in staan, zijn niet meer geautoriseerd voor OE's. Dit is een groot probleem. Ik maak een melding aan. 

TrijntjeHHL
CONTRIBUTOR ***

door TrijntjeHHL

Ik heb hiervan gisteren ook een melding gemaakt.
Het is inderdaad een groot probleem.

PaulaPieper
CHAMPION *

door PaulaPieper

Heb je een ticket aangemaakt bij Visma verzuim (BlueVi) of bij Visma 'gewoon'? Ik ben even zoekende waar ik het probleem moet melden

TrijntjeHHL
CONTRIBUTOR ***

door TrijntjeHHL

Ik heb een ticket bij Visma aangemaakt, omdat de roltoewijzing vanuit BO4 wordt aangestuurd.

Esther Cobbins
CONTRIBUTOR ***

door Esther Cobbins

Wij hebben hetzelfde probleem!