om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Na de storing van vandaag missen we het grootste deel van onze leidinggevenden als gebruikers in Verzuimmanagement 2.0
Dit wordt aangestuurd vanuit de roltoewijzing in Beaufort. Hierin zijn geen wijzigingen aangebracht.
Teamleiders en directieleden krijgen foutmeldingen als ze VM2.0 op willen starten en ik zie ze er niet meer als gebruiker in staan (op een enkeling na).
Het enige wat we vandaag gedaan hebben, is de eindejaarsverwerking verlof, maar dat zou hier geen invloed op mogen hebben.
Zijn er meer organisaties die dit probleem hebben?
Goedemiddag,
Naar aanleiding van jullie meldingen hebben we contact opgenomen met Visma Verzuim. Er is door Visma Verzuim een fix live gezet waarmee het probleem is verholpen. Bij een eerste aanlevering van de betreffende gegevens zal Visma Verzuim weer worden bijgewerkt. Onze excuses voor het ongemak.
Bij ons zijn ze inderdaad ook weer terug!
Super, bij ons is alles ook hersteld.
De fix van Visma Verzuim/Dotweb/BlueVi heeft zijn werk goed gedaan en we hebben weer managers/teamleiders
Zojuist heb ik reactie ontvangen van DWC, die vanmorgen op de hoogte gebracht zijn van de storing. Vreemd is ook dat hier nog geen reactie is van Visma Raet.
Ook wij hebben er last van. Melding aangemaakt bij de leverancier.
Reactie:
Gisteren is er een storing bij YouForce geweest, hiervoor is vanochtend om 09:00 een fix klaargezet.
We controleren momenteel de koppelingen die hierdoor geraakt zijn.
Ook hier een probleem dat vele managers niet meer als gebruiker in VM 2.0 staan
Wij hebben hier ook last van.
Hier is het probleem ook, leidinggevende kunnen nog wel inloggen, maar zien geen dossiers meer.
Ook bij ons mist een groot deel van de MGR rollen in VM2.0 De MGR's die er nog wel in staan, zijn niet meer geautoriseerd voor OE's. Dit is een groot probleem. Ik maak een melding aan.
Ik heb hiervan gisteren ook een melding gemaakt.
Het is inderdaad een groot probleem.
Heb je een ticket aangemaakt bij Visma verzuim (BlueVi) of bij Visma 'gewoon'? Ik ben even zoekende waar ik het probleem moet melden
Ik heb een ticket bij Visma aangemaakt, omdat de roltoewijzing vanuit BO4 wordt aangestuurd.
Wij hebben hetzelfde probleem!
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.