Mijn Communities
Help
Walter Hol
CONTRIBUTOR ***

Vergoeding per eenheid, internetvergoeding

door Walter Hol

Iemand al bezig geweest met het aansturen van de internetvergoeding naast de thuiswerkvergoeding (CAO SGO)?

 

In Gemal wordt vanaf mei de nieuwe internetvergoeding per dag ingeregeld met vergoeding per eenheid gelijk aan de thuiswerkvergoeding. Voor de thuiswerkvergoeding (00941) is in Beaufort een code P16941 (aantal eenheden thuiswerkvergoeding uitgeleverd). Voor de internetvergoeding (00942) zie ik in de release (nog) geen code (P16942??) voor het aantal eenheden om deze vergoeding per eenheid aan te sturen.

Wordt deze nog uitgeleverd? Of moeten we in Gemal zelf een vergoeding per eenheid aanmaken met een indicatieve code om via een Self Service formulier toch de eenheden aan te kunnen leveren?

8 ANTWOORDEN 8
Stefan Hoogendijk
CONTRIBUTOR **

door Stefan Hoogendijk

Wij gebruiken de rubrieken P06941 (Thuiswerkvergoeding) en P06942 (Internetvergoeding). Deze worden ook weergegeven in de code vertaler in HR Core.

Goedgekeurde oplossing
RoyRamdin
CONTRIBUTOR **

door RoyRamdin

Beste Walter, 

De communicatie vanuit Raet laat inderdaad te wensen hierover. Dit zou beter gecordineerd moeten worden. Wij hebben e.e.a. zelf moeten uitzoeken binnen gemal. We gebruiken sinds begin dit jaar al een vergoeding voor het thuiswerk van € 2,15 per dag en € 0,85 als intenet vergoeding. Binnen de app hebben wij de 2 regelingen 3010 (thuiswerkvergoeding) en 3020 (internet vergoeding) geactiveerd. In Gemal richt je vervolgens bij Algemene regeling - vergoeding per eenheid de regeling 10 en 20 (let op de laatste 2 cijfers moeten namelijk hetzelfde zijn zoals bij de inrichting van de app}. Binnen de 2 regelingen, dus regeling 10 kies je vervolgens een vrije uitvoercode en bij bedrag per eenheid zet je dan € 2,15. Dit zelfde doe je ook bij regeling 20, een andere vrije uitvoercode en bedrag per eenheid wordt € 0,85. Dan is hiermee alles zowel in de app als binnen Gemal synchroon ingericht. Mijn advies zou zijn om voor de definitieve run een test te doen in de proef run, want dan zie je of het beoogde resultaat bereikt is.

Walter Hol
CONTRIBUTOR ***

door Walter Hol (Bijgewerkt ‎24-04-2023 17:29 door Walter Hol )

Hoi Roy,

 

Dank voor je uitgebreide reactie.

 

Dat is idd een optie, maar als er later dan toch een standaard regeling voor komt zou ik die liever gaan aansturen.

RoyRamdin
CONTRIBUTOR **

door RoyRamdin

Hoi Walter, 

Prima om de standaard regeling te gaan gebruiken. Wist niet in hoeverre haast hiermee was?

Walter Hol
CONTRIBUTOR ***

door Walter Hol

Ja liefst natuurlijk maandag 1 mei gelijk in gebruik. Dus ga idd dan met de 3020 aan de slag. 

Jan_Laurijsen
CHAMPION *

door Jan_Laurijsen

Hoi Walter. In release 2023-05 komt iets beschikbaar volgens mij

Walter Hol
CONTRIBUTOR ***

door Walter Hol

In Gemal en de app inderdaad. Ik mis in de communicatie een extra rubriek (gelijk aan de thuiswrrkvergoeding P16941) voor Beaufort.

Lianka
CONTRIBUTOR **

door Lianka

Ja die mis ik ook 😞