Mijn Communities
Help
Petra Koenders
CHAMPION **

Via actieve signalering WF opstarten voor medewerkers

door Petra Koenders (Bijgewerkt ‎22-05-2025 14:38 door Petra Koenders )

Ik ben bezig om de opties voor Uitbetaling compensatie uren voor onze collega's in te richten in een Workflow. Deze WF wil ik bij de eerste keer invullen door de collega's  automatisch laten klaar zetten door de actieve signalering. Dit moet lukken volgens alle informatie in de topics en Visma.

Ik heb een eigen Rubriek aangemaakt ( Hier E16100) en daar de datum 22-5-2025 opgenomen bij een test medewerker. 

In de AS heb ik verder het volgende ingericht:

PetraKoenders_0-1747917245550.png

Ook is er volgens de adviezen de datum van vandaag als conditie opgenomen. 

In de WF zelf  heb ik het volgt ingericht: 

PetraKoenders_1-1747917330245.png

Helaas wordt er geen WF klaargezet in HRSS. 

Heeft iemand een tip? 

Ik heb aan één voorwaarden nog niet voldaan en dat is dat de WF aan een dialoog gekoppeld moet worden en niet aan één formulier. Maar volgens is dit nu niet het probleem, want er vindt geen aansturing van een WF vanuit Beaufort plaats. 

6 ANTWOORDEN 6
Petra Koenders
CHAMPION **

door Petra Koenders

Dank je collega's voor het meedenken! 

Ondanks dat ik de rubriek E16100 had gevuld met een datum, kon ik deze niet terugvinden bij de medewerker. 

Ik heb de rubrieken nu opgenomen in een scherm en daar de ingangsdatum gevuld. Dat ging goed. 

Ook de conditie verwijderd. 

Marcel Bouman
CHAMPION ***

door Marcel Bouman

@Petra Koenders ik verwacht dat het aan de conditie heeft gelegen. Deze zijn nogal "gevoelig" voor te veel haakjes. Als je de ( en de ) weg haalt dan zou het goed moeten gaan.

Björn Sman
CHAMPION ***

door Björn Sman

Goedemorgen @Petra Koenders ,

Ik denk dat je conditie in de weg zit. Als je deze weghaalt en alleen bij een x aantal gebruikers deze vult op E16100 en hem dan draait denk ik dat je wel resultaten krijgt.

Groet,

Björn

Met vriendelijke groet,

Björn Sman
Functioneel Applicatiebeheerder || Hartekamp groep

door Jeroen Coret Kennemerhart

Hoi Petra,

Heb je wel eerst handmatig genereren gedaan? En daarna kun je pas starten acties workflow doen.

En een andere vraag. Heb je deze waarde E16100 ook bij een medewerker vastgelegd?

groet Jeroen

Tessa Oosterbroek
CONTRIBUTOR **

door Tessa Oosterbroek (Bijgewerkt ‎22-05-2025 14:47 door Tessa Oosterbroek )

@Petra Koenders heb je in B4 ook geklikt op: applicatiebeheer -> exporteren gegevens -> starten acties workflow.

Hiermee geef je het hele proces een zetje. 

Petra Koenders
CHAMPION **

Hoi Tessa

Dit heb ik inderdaad al een aantal malen gedaan en zie dan helaas een nulmelding voor klaargezette signaleringen. 

Het moet dus in de inrichting van de signalering zitten.