Mijn Communities
Help
Andrea Hulstein
CHAMPION *

Volgorde in organisatiestructuur

door Andrea Hulstein

Hoi allemaal, ik heb vandaag een geheel nieuwe organisatie ingevoerd via Formatie en Organisatie. Dit landt vervolgens automatisch in de organisatiestructuur in een andere volgorde.
Hieronder een klein voorbeeld, echter dit komt op alle lagen voor. Hoe krijg ik dit ook in de organisatiestructuur weer in de juiste volgorde? Iemand ervaring, ik hoor het heel graag!!

AndreaHulstein_0-1745582062317.png

Dankjewel alvast,

Andrea Hulstein

2 ANTWOORDEN 2
Björn Sman
CHAMPION ***

door Björn Sman

Bekend inderdaad. Ik denk dat hij op de ondergrond rekening houd met het id in de database van de OE en hem aan de hand daarvan in het rijtje plaatst. Je kunt dit zien door een rapport te maken in reporting met de database id's van de OE erbij.

Met vriendelijke groet,

Björn Sman
Functioneel Applicatiebeheerder || Hartekamp groep
karl Wegner
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door karl Wegner

@Andrea Hulstein Dat zal helaas niet lukken. Hier lopen we ook al jaren tegen aan. Alleen door een nieuwe organisatorische eenheid handmatig toe te voegen aan de organisatiestructuur van Hr Core Online Beaufort kan je de plaat bepalen. Verplaats je bv een afdeling van de ene gelaagdheid naar de andere, heb je ook dit probleem. Je kunt er dan geen invloed op uitoefenen. Mocht het toch anders zijn, dan hoor ik dat graag, maar ben bang van niet.