- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Dit onderwerp naar boven laten zweven
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Printervriendelijke pagina
Vragen releasenotes 2025-03
- Als nieuw markeren
- Als bladwijzer markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Op het ideeƫnportaal kwam het verzoek om naar aanleiding van de gepubliceerde HR Core releasenotes vragen te kunnen stellen in geval van onduidelijkheden. Omdat we uiteraard die vragen willen beantwoorden starten we bij wijze van proef met een releasenotes gerelateerd forumtopic 'Vragen releasenotes 2025-03''. Klik hier om naar de releasenotes te gaan.
In dit topic kun je je releasenotes gerelateerde vragen stellen, we zullen daar dan zo spoedig mogelijk op reageren. En wellicht heeft een andere gebruiker ook wel een antwoord op de gestelde vraag!
We hopen op deze wijze ook meer feeling te krijgen met de vragen die de releasenotes zoal opleveren, zodat we hier bij het schrijven ervan al rekening mee kunnen houden. Na een aantal maanden zullen we evalueren in hoeverre deze opzet de gewenste waarde oplevert.
- Labels:
-
2025 - Maart
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
P00492 vervallen. Als ik filter (zelfs incl uit dienst) krijg ik geen resultaat. Toch heb ik nu in de proefproductie bij 11 medewerkers de automatische herrekening 03-04 in de Mutaties en Signalen.
Is er nog een andere manier om dit op te lossen?
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
We moeten code (2)492 op 0 stellen omdat deze komt te vervallen. In de Gemal release staat dat je ervoor moet zorgen dat deze mutatie niet meekomt naar Gemal omdat er anders foutmeldingen in MSG ontstaan. Hoe voorkom ik dit?
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Sorry, het staat al omschreven in de HRcore release, dus het antwoord heb ik al. Ik had alleen nog maar de Gemal release gelezen.
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Onder de titel 'Export Self Service: exporteren medewerker uit dienst' is mij het 'waarom' niet helemaal duidelijk. Wat is het doel van een medewerker (nogmaals) volledig exporteren naar Self Service. Waarom doe je dat?
Met vriendelijke groet,
Jolanda Zwier
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Hoi @jolandazwier er zijn inderdaad geen heel eenduidige redenen te bedenken. Denk bijvoorbeeld aan situaties waarin managers nog 'up to date' info willen kunnen inzien in geval de betreffende medewerker uit dienst nog vragen heeft. Of dat de manager een referentiekader wil qua arbeidsvoorwaarden bij vacatures of vervanging van medewerkers.
Zijn uiteraard uitzonderingsgevallen. Feit was wel dat de generieke export qua werking niet correct was. Technisch moet een export naar HRSS van een type A(froep) doen wat ie zou moeten doen, ongeacht of de medewerker uit dienst is of niet. Dat hebben we nu dus opgelost.