Mijn Communities
Help
MdeBeer
CHAMPION **

verlofregeling aanpassen met terugwerkende kracht

door MdeBeer

Een aantal van onze medewerkers moet met terugwerkende kracht tot 1-1-2023 een andere verlofregeling krijgen i.v.m. de overgang naar een andere cao. Zij hebben nu b.v. seniorenverlof in hun verlofregeling en daar ook al een deel van opgenomen.

 

Ik heb de nieuwe verlofregeling in BO4 (zonder Seniorenverlof) toegewezen aan de medewerker maar het seniorenverlof blijft zichtbaar in Selfservice. Klopt dit en hanteer ik nu de juiste methode? Of moet ik een andere procedure volgen? Ik kan er niets over vinden verder.

 

Hoor graag wat de juiste volgorde en werkzaamheden zijn als iemand hier ervaring mee heeft.

4 ANTWOORDEN 4
MdeBeer
CHAMPION **

door MdeBeer

Dit lijkt inderdaad het gewenste effect te hebben voor dit jaar. Als het goed is zal de nieuwe verlofregeling (die met terugwerkende kracht) in BO4 is gezet, volgend jaar gelijk goed staan. Bedankt voor je hulp.

MdeBeer
CHAMPION **

door MdeBeer

@Marianne Marsman Nee want ik kreeg onderstaande melding en wist niet zeker of dat wel juist was. Klopt het dat ik alleen het verlof bij de betreffende medewerker hiermee verwijder?

MdeBeer_0-1688387543792.png

 

Goedgekeurde oplossing
Marianne Marsman
CHAMPION ***

door Marianne Marsman

ja, je verwijdert dan alleen het seniorenverlof bij deze medewerker. Als het huidige saldo van 4.8 uur verwijderd moet worden dan kun je deze regel verwijderen.

 

 

Marianne Marsman
CHAMPION ***

door Marianne Marsman

@MdeBeer 

Heb je het seniorenverlof ook al verwijderd bij de verlofrechten in beaufort?