Mijn Communities
Help
KarinGerse
CHAMPION *

HRCore melding "user has not been connected", hoe los ik dit op?

door KarinGerse

voor de zoveelste x deze melding maar wat ik ook doe, de melding gaat niet weg...hoe kan dit worden opgelost? 
we zitten 1 dag voor de zomervakantie en bij terugkomst maar drie dagen om nog voor augustus te muteren, dus het komt echt niet uit!

10 ANTWOORDEN 10
Wim Boogaard
CHAMPION **

door Wim Boogaard

Beste @rachidahaddou , opschalen graag. Dit probleem speelt op een ander level. Zoals in het request gemeld: gisteren einde middag bij alle toen nog aanwezige collega's deze foutmelding. 

Vanmorgen onveranderd. Na grondige check door IT blijkt dat alles (nog steeds) goed staat, maar de verbinding niet gelegd kan worden. 

Uit het feit dat dit breder speelt, vrees ik dat het ook een collectiever probleem is. 

KarinGerse
CHAMPION *

door KarinGerse

@Wim Boogaard werkt het bij jullie nu ook dan weer?

 

Wim Boogaard
CHAMPION **

door Wim Boogaard

Jazeker @KarinGerse. Dus heeft niets met locale instellingen te maken. Maar alles met aanpassing op Visma-niveau. 

KarinGerse
CHAMPION *

door KarinGerse

bij mij en mijn andere twee collega's werkt het opeens weer....

 

Wim Boogaard
CHAMPION **

door Wim Boogaard

Inderdaad @KarinGerse. Uitermate bijzonder.

@rachidahaddou, ik ben nu zeer benieuwd naar de aanleiding en de manier waarop dit ook weer spontaan is opgelost! 

door rachidahaddou

@KarinGerse Dat is goed om te horen!

door rachidahaddou

Beste @KarinGerse 
Vervelend om te horen dat het inloggen weer niet lukt, we hebben een quikguide gemaakt op de community van Youforce-HRCE, graag alle stappen volgen, mocht daarna het inloggen nog steeds niet lukken dan graag een ticket aanmaken met de bijbehorende printscreens:
https://community.visma.com/t5/Kennisbank-Youforce-HR-Core/Handleidingen-algemeen/ta-p/426152

Arie van Weelden
CONTRIBUTOR **

door Arie van Weelden

Bij mij hetzelfde probleem. 

Arie van Weelden
CONTRIBUTOR **

Heb niets gedaan en nu werkt het weer.