Mijn Communities
Help
KarinGerse
CHAMPION *

cao PO - berekening abp jaarloon 2023

door KarinGerse

wie weten kunnen jullie mij helpen! ik moet voor de accountant altijd een bruto/netto berekening van het salaris zelf berekenen met alle franchises en percentages van ABP en belastingdienst e.d. om zo te laten zien dat de percentages in Youforce juist zijn.

alleen bij het PO kom ik er nu niet uit. ik heb het eindtotaal wel kloppend, maar kan het bedrag bij lc 2431 ABP vast vorig jaar, niet uitleggen. betrokkene had per 1/1/2022 een bruto salaris van 4534, wat in juni m.t.k. tot 1/1/2022 is aangepast naar 4804 (gelijktrekken met salarisschalen vo)

ik kan uitleggen 270 + 8% vt + 8,33% eju, maar dan kom ik maar tot 314,09...wat kan er nou nog meer zijn meegerekend?

KarinGerse_1-1675181756708.png

 

8 ANTWOORDEN 8
Nico vander Bent
CHAMPION **

door Nico vander Bent

@KarinGerse heb je de eenmalige uitkering van € 500,00 uitbetaald in juli 2022 ook meegenomen??

KarinGerse
CHAMPION *

door KarinGerse

zie bij 174,26...daar zit dat in meegenomen

Goedgekeurde oplossing
Amparo
VISMA

door Amparo

@KarinGerse Zou je dit op het Payroll Gemal forum kunnen posten? Daar zit meer kennis wat betreft salarisberekingen. 
https://community.visma.com/t5/Youforce-Payroll-Gemal/ct-p/nl_ra_payroll_gemal 

KarinGerse
CHAMPION *

door KarinGerse

thx, gedaan, ook de loonstaat erbij geplaatst, dat maakt het wellicht makkelijker

Nico vander Bent
CHAMPION **

door Nico vander Bent

@KarinGerse is lastig zo te beoordelen, maar heeft betrokken medewerker geen incidentele uitbetalingen ontvangen?? of wellicht het Persoonlijk budget 

KarinGerse
CHAMPION *

door KarinGerse

ja maar die zitten er al in verwerkt

Nico vander Bent
CHAMPION **

door Nico vander Bent

@KarinGerse en bruto incidentele vergoedingen in 2022 ?? ik roep elke keer maar wat hoor 🙂

KarinGerse
CHAMPION *

door KarinGerse

kijk bij dit bericht in gemal...daar staat ook de loonstaat bij....kan je zien wat er betaald is