om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
wie weten kunnen jullie mij helpen! ik moet voor de accountant altijd een bruto/netto berekening van het salaris zelf berekenen met alle franchises en percentages van ABP en belastingdienst e.d. om zo te laten zien dat de percentages in Youforce juist zijn.
alleen bij het PO kom ik er nu niet uit. ik heb het eindtotaal wel kloppend, maar kan het bedrag bij lc 2431 ABP vast vorig jaar, niet uitleggen. betrokkene had per 1/1/2022 een bruto salaris van 4534, wat in juni m.t.k. tot 1/1/2022 is aangepast naar 4804 (gelijktrekken met salarisschalen vo)
ik kan uitleggen 270 + 8% vt + 8,33% eju, maar dan kom ik maar tot 314,09...wat kan er nou nog meer zijn meegerekend?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@KarinGerse heb je de eenmalige uitkering van € 500,00 uitbetaald in juli 2022 ook meegenomen??
zie bij 174,26...daar zit dat in meegenomen
@KarinGerse Zou je dit op het Payroll Gemal forum kunnen posten? Daar zit meer kennis wat betreft salarisberekingen.
https://community.visma.com/t5/Youforce-Payroll-Gemal/ct-p/nl_ra_payroll_gemal
thx, gedaan, ook de loonstaat erbij geplaatst, dat maakt het wellicht makkelijker
@KarinGerse is lastig zo te beoordelen, maar heeft betrokken medewerker geen incidentele uitbetalingen ontvangen?? of wellicht het Persoonlijk budget
ja maar die zitten er al in verwerkt
@KarinGerse en bruto incidentele vergoedingen in 2022 ?? ik roep elke keer maar wat hoor 🙂
kijk bij dit bericht in gemal...daar staat ook de loonstaat bij....kan je zien wat er betaald is
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.