om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Afdeling control heeft inzicht in een aantal loonsom rapportages van hun afdeling met de betreffende medewerkers. Zij willen ook graag de gegevens van hun eigen manager in diezelfde rapportage tonen.
De manager zit echter op een andere afdeling samen met alle andere managers. In BO4 bij loonverdeling staat de manager wel op de afdeling waar ook de medewerkers in het rapport op zitten.
In Selfservice heeft de afdeling control geen rechten tot de afdeling waar de managers zitten omdat zij anders alle managers in hun rapportages zien.
Vraag: is het mogelijk om toch de manager gegevens in een rapport te tonen zonder dat zij geautoriseerd zijn voor de afdeling waar de manager op zit? Of is dit op een andere manier te regelen?
Ik kan mij voorstellen dat de medewerker control wel de autorisatie voor de afdeling krijgt waar de manager op zit en dan via een berekend veld alleen de betreffende manager te tonen in de betreffende rapportage. Maar dan zullen alsnog alle managers in andere rapportages wel zichtbaar zijn wat niet gewenst is.
Hoor graag of dit mogelijk is.
Ik zie dat ik het bericht in de verkeerde groep heb geplaatst. Dan deze verplaatst worden naar Reporting?
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.