om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Zijn er meerdere gemeenten waarbij het verzenden van de loonstroken per post fout is gegaan?
Bij ons in de enveloppen zaten per envelop 2 loonstroken, de juiste strook, maar ook een strook van een andere (oud) medewerker.
@Harma van Buuren-Monsma Dag Harma, dank voor het aanmaken van de call (die natuurlijk prio hoog heeft). Jou al bekend, maar ik meld het hier ook nog even: Onderzoek gisteren gedaan, geeft aan dat de bestanden vanuit Gemal op de normale manier zijn aangeleverd aan de printprovider Paragon. Zij geven aan dat daar zeer waarschijnlijk sprake is geweest van een menselijke fout bij het couverteren van de stroken. Ik heb geen inzicht over de impact hiervan. Ik wachtte nog op de bevestiging hiervan die zou worden verstuurd, maar die laat iets langer op zich wachten, dus meld ik dit hier vast.
@Harma van Buuren-Monsma @Marcel Bouman @Mieke Dag Harma, Macel en Mieke, mijn verzoek aan jullie om per omgaande hier een call voor aan te maken; indien mogelijk met (een vorm van) bewijs. Ik snap ook niet dat de impact laag kan zijn, dus dat wil ik bij dezen overrulen..
Het is wel zo dat wij deze maand, foutief, een eerder uitbetaalde transitievergoeding ook als strook hebben aangemaakt. Ook wanneer deze transitievergoeding bijvoorbeeld in 2023 al is uitbetaald. Deze ten onrechte aangemaakte transitievergoedingsstroken zijn overigens leeg, zonder een bruto/netto, maar als dit dienstverband wordt meegetrokken vanuit het verleden, dan kan het adres mssn zijn gewijzigd ed. Dus Harma eo Marcel toch graag een call hiervoor... vriendelijke groet Evert.
@EvertvanManen ik heb hier zelf geen voorbeeld van. Heb ook nog geen signalen van collega's van de SA gehad hierover. Heb inmiddels wel dit bij hen gemeld, zodat ze het herkennen als het zich voor zou doen.
@Marcel Bouman je bedoelt dat het systeem de vraag op prio Laag zet?
Ik zou er achteraan bellen gezien de werkelijke impact.
Hallo Harma,
Bedoel je dat in de dichte envelop (geadresseerd per medewerker) een foutieve loonstrook zat?
Wij laten die enveloppen altijd dicht en versturen die rechtstreeks naar de medewerker, mag hopen dat dat goed is gegaan!
Ja dat doen wij inderdaad ook zo. En in die dichte enveloppen zaten de verkeerde loonstroken. Er zat een voorblad voor die niet overeenkomst met de adresgegevens op de loonstroken.
@Harma van Buuren-Monsma wil je dit bij Raet melden? Dit is een belangrijk voorval om te laten onderzoeken.
Dit is bij Raet gemeld, helaas vindt Raet de impact laag. Vandaar mijn vraag op dit Forum.
@Harma van Buuren-Monsma een ticket wordt bij indienen altijd standaard met prio laag door Raet geregistreerd. Maar bij het nabellen kan deze prio door de SD worden verhoogd. En zo nodig kun je je CSM-er en/of Servicemanager hierbij inschakelen, want dit is natuurlijk wel een kwalijke zaak.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.