Mijn Communities
Help

Logo op salarisstrook

door Bas Menken - Gemeente Leiden

Heeft er hier iemand ervaring met het plaatsen van logos op de salarisstrook/jaaropgaaf?

Ik krijg mijn afbeeldingen niet verkleind tot max 15 kb. Als iemand een tip heeft dan hoor ik het graag

 

BasMenkenGemeenteLeiden_0-1717652369824.png

 

 

7 ANTWOORDEN 7
eric nieuwstraten HU
CONTRIBUTOR ***

door eric nieuwstraten HU
Goedgekeurde oplossing
eric nieuwstraten HU
CONTRIBUTOR ***

door eric nieuwstraten HU

Hoi allemaal,

Ik heb hier gister lang mee zitten stoeien en ik heb de oplossing. Dit wordt overigens nergens gecommuniceerd en ook vanuit de helpdesk krijg je dit antwoord niet te horen.

Gebruik bedrijfslogo niet! Het bestandsformaat (GIF) en de 15 kb zorgen ervoor dat je met een online GIF tool het bestand te erg moet aanpassen. Ik heb het voor elkaar gekregen, maar het logo zag er niet uit. Je kan het logo ook niet verplaatsen en er zit een rand omheen. 
De oplossing: gebruik de optie achtergrond. Hier kan je een PDF uploaden zonder begrenzingen en daar kan je een mooi logo instellen op een blanco blad. Ik heb dit zelf gedaan met adobe acrobat, mogelijk moet je de afdeling Marketing & communicatie inschakelen als je zelf geen pdf tool hebt. Je moet een paar keer uploaden, aanpassen en weer uploaden om je logo goed uitgelijnd te krijgen. Waar het op het pdf staat, betekent niet dat het op dezelfde plaats op de strook komt.

Om het logo uitgelijnd te krijgen met de NAW gegevens moet het logo ongeveer hier geplaatst worden (zie hieronder)

ericnieuwstratenHU_0-1718787041104.png

Specificatiemanager

ericnieuwstratenHU_1-1718787237531.png

 

 

cvanstijn
CHAMPION ***

door cvanstijn

Hoi Bas, Kan de afdeling Communicatie je daar niet bij helpen? 

 

Ik heb ze toen ook betrokken om een banner voor Mijn Youforce aan te maken met tekst erbij. En zij hebben daar volgens mij veel meer ervaring mee. Even aangeven wat je precies nodig hebt en volgens mij kunnen zij jou dan verder helpen.

Walter Hol
CHAMPION *

door Walter Hol

Kan via programma paint (standaard op elke windows machine) en dan formaat wijzigen. Daarna opslaan al GIF  

Dank voor het meedenken. Echter is mijn bestand dan nog steeds ruim boven de 15 kb

MdeBeer
CHAMPION **

door MdeBeer

Ik heb aardig wat moeite moeten doen om het formaat zo klein te krijgen. Heb dit uiteindelijk in Photoshop voor elkaar gekregen o.a. door de kleuren van het logo te verlagen naar 16. 15kb is ook wel een erg klein....

Dank. Ik ga dat eens proberen