Mijn Communities
Help
Taroena1
CONTRIBUTOR ***

Salarisproductie blijft weer hangen

door Taroena1

Goedemiddag, hebben meer mensen er last van dat de productie weer blijft hangen?

8 ANTWOORDEN 8
sechaca
CONTRIBUTOR **

door sechaca

Proefproductie blijft wederom hangen onder digitale media?

KarinGerse
CHAMPION **

door KarinGerse

maar wsl als je kijkt bij proefberekeningen staat ie daar wel en gaat ie bij digitale media daarna ook door.

Latifa Hachimi
CONTRIBUTOR ***

door Latifa Hachimi

Bij mij komt de aangemaakt proefproductie niet aan in Gemal.

Wie heeft hier nog meer last van vandaag?

door JasperProvoost

Hallo Latifa, wij zien bij ons in de monitoring de producties goed doorlopen. Mocht bij jou de proefproductie nog steeds niet aankomen of starten, zou je dan een ticket willen aanmaken? Omschrijf duidelijk welke stappen je in welk syste(e)m(en) zet voor je  proefproductie, dan kunnen we gericht voor je aan de slag gaan met het zoeken van de oorzaak.

EvertvanManen
CONTRIBUTOR **

door EvertvanManen

@Taroena1 @Bas Menken - Gemeente Leiden Goedemiddag, in SDOL (dig.media) is alles bijgewerkt zo rond 14.30u.  Ik zag wel dat het systeem soms druk bezig is met eenzelfde Ceanummer die in een korte tijd 12 salarisproducties heeft (over)gedraaid, mssn wat veel, maar wel mogelijk. Waarschijnlijk een overdraai ipv een corr,prod. verwacht ik. We houden de verwerkingen verder in beeld..

KarinGerse
CHAMPION **

door KarinGerse

ik krijg 'm niet eens te zien om 'm aan te maken....

Elianne
CONTRIBUTOR *

door Elianne

Hier hetzelfde probleem, om 12.44 uur verstuurd - nog steeds aan het wachten op afronden van digitale media.

door Bas Menken - Gemeente Leiden

Ja, wij hebben er 1 om 13:05 verzonden maar die staat nog steeds op digitale media te wachten