Mijn Communities
Help
Petra Koenders
CONTRIBUTOR ***

Storing versturen proefproductie

door Petra Koenders

Goedemorgen 

 

het lukt ons niet om vanaf 10 uur een proefproductie in te sturen. Deze blijft eerst een 1/2 uur staan op de J drive, daarna komt deze niet binnen in Payroll. 

 

Hebben er nog meer collega's hier last van? 

 

Mvgr Petra

11 ANTWOORDEN 11
HeleenMogezomp
CHAMPION *

door HeleenMogezomp

@Giovanni Slemmer  Bij ons het zelfde probleem. Kan hier met spoed naar gekeken worden? We hebben al een melding gemaakt.

 

door Giovanni Slemmer

Beste @jolandazwier ,

 

Mijn excuses voor het ongemak, het probleem moet opgelost zijn wil je dit voor mij controleren als dit niet het geval is wil je dan een aanvraag indienen? 

door Giovanni Slemmer

Het probleem is opgelost.

Rianne van Lenthe
CONTRIBUTOR **

door Rianne van Lenthe

bij ons is het productiebestand inmiddels zichtbaar in gemal

rhoumes NOP
CONTRIBUTOR *

door rhoumes NOP

Bij ons werkt het helaas ook niet. 

door Giovanni Slemmer

Goedemiddag iedereen,

 

Bedankt voor de meldingen, we zullen hier werk van maken en jullie op de hoogte houden.

jolandazwier
CONTRIBUTOR ***

door jolandazwier

Kunnen jullie al een status update geven? Call uitgezet maar (nog) geen reactie. Er lijken bij het draaien van een proefrun ook overzichten resultaten huidige periode met herrekeningsverschillen en loonstaten over de vorige periode (11-2023) genereerd te worden. (Zie zenden/ontvangen)

HansJetten
CONTRIBUTOR **

door HansJetten

Het probleem bestaat nu al een aantal uren en is gezien het moment in de maand zeer verstorend.

Heeft iemand al een reactie van Visma|RAET gezien?

Carolien Diepen
CONTRIBUTOR ***

door Carolien Diepen

Ook wij hebben hetzelfde probleem.

Rianne van Lenthe
CONTRIBUTOR **

door Rianne van Lenthe

Er is lijkt bij ons ook een probleem te zijn met de export van de productiebestanden van Beaufort Online naar Gemal, productiebestanden komen niet terecht in Payroll Gemal direct Inrichting. Hier ook melding bij support van gemaakt.

jolandazwier
CONTRIBUTOR ***

door jolandazwier

Bij ons vandaag nog hetzelfde probleem ondanks melding door Visma/Raet dat probleem is opgelost ??