Mijn Communities
Help
PVerduijn
CONTRIBUTOR ***

Uitbetaling Balansbudget bij uit dienst

door PVerduijn

Een van onze medewerkers is op 8-7-2022 uit dienst getreden.

Het Balansbudget werd netjes berekend.

Maar helaas niet (automatisch) uitbetaald.

Wat moet ik inrichten om de uitbetaling automatisch te laten verlopen bij uit dienst treding tussen

1-7 en 1-9?

7 ANTWOORDEN 7
RobZuethof
CHAMPION **

door RobZuethof (Bijgewerkt ‎01-08-2022 10:24 door RobZuethof )

Bij ons ook in juli uitbetaald???? Bij medewekers na 1 juli indienst hebben wij bij P00004 de waarde 0,01 opgegeven, omdat de peildatum 1 juli is en zij geen balansbudget ontvangen. Nu wordt er 0,01 uitbetaald??!!

Ook bij medewerkers die ervoor gekozen hebben om extra uren te kopen en dus geen recht hebben op Balansbudget (P00004=0,01) wordt 0.01 uitbetaald

 

Anonymous
Niet van toepassing

door Anonymous

Wij constateren dat in juli inderdaad de balansregeling berekend wordt en getoond wordt op de salarisstrook van de medewerkers. Echter zien we dat bij medewerkers die meer dan 36 uur werken dat het budget meer dan 500 is. 500 is de max. Staat dit bij jullie ook zo ingericht? 

 

 

PVerduijn
CONTRIBUTOR ***

door PVerduijn

Visma|Raet heeft dit ook beschreven.
Bij een dienstverband van 111,11% wordt ook € 500 x 111,11% opgebouwd.

Bij uitbetaling (september of eerder uit dienst) wordt echter max. € 500 uitbetaald.

Zoek maar eens naar het bericht "CAO GGZ - Aanvulling omtrent balansbudget" d.d. 30-6-2022. Daarin staat dit beschreven.

miranda163
CONTRIBUTOR ***

door miranda163

Bij ons net ook even nagekeken voor medewerkers die meer dan 36 uur werken en inderdaad staat het bij ons ook op hogere bedragen dan die 500 euro. 

miranda163
CONTRIBUTOR ***

door miranda163

Datzelfde speelt dan ook bij medewerkers met meerdere dienstverbanden die overschrijden dan ook de max bij bijv. 2x 20 uur. 

Anonymous
Niet van toepassing

door Anonymous

@miranda163, dank voor je reactie. Meerdere dienstverbanden is er ook een om zeker in de gaten te houden.  

miranda163
CONTRIBUTOR ***

door miranda163

@PVerduijn Bij ons is het wel in juli uitbetaald. Maar ik zat al terug te zoeken waar ik dit kan terugvinden maar blijkbaar is dit wel juist dat het is uitbetaald. Maar het gevolg was voor ons wel allemaal verschillen in de journaalpost daar wordt je ook heel blij van. Is het bij jullie via Youforce ingericht?