om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
We krijgen onderstaande aanmeldingsfout bij Performance Management. Zijn er meer klanten die dit hebben?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Jantina Drijfhout ,
Dat is vervelend. Hopelijk lukt het, ondanks de afwezigheid van je collega beheerder, om toch een melding te laten aanmaken bij het ServiceCenter. Dan kunnen we het verder onderzoeken.
Zo kan het wellicht zijn dat er een verband is met de zogenaamde afname van Youforce Performance Management. Het zou bijvoorbeeld kunnen dat een organisatie is overgestapt naar b.v. PlusPort en daarmee het abonnement voor Youforce Performance Management is geeindigd.
Maar dat is voor nu slechts een mogelijke suggestie. Op basis van een melding bij het ServiceCenter kunnen we dat (als dat niet samen met jullie Customer Success Manager) beter onderzoeken.
Hoi @Remco te Ronde @Jantina Drijfhout,
In onze situatie heeft het inderdaad te maken met de overgang van Performance Management naar de gesprekscyclus van Plusport in december. Wij hebben per 1-1-2025 een nieuwe overeenkomst met Visma en hierin is Performance Management niet meer opgenomen. We hebben hierover inmiddels ook contact gehad met onze Customer Succes Manager.
Groet,
Bart Kok
Dag Remco, ik krijg zowel bij Performance management als Opleidingsmanagement dezelfde foutmelding als Bart. Aangezien onze beheerder op vakantie is, kan ik er zelf niet verder induiken. Maar doe ik het even via deze weg.
Goedemorgen @Bart Kok - Gemeente Venlo ,
Dat is vervelend. Op dit moment kan ik aangeven:
Via het ServiceCenter zullen we jouw ticket verder behandelen en samen zoeken naar de oplossing.
Goedemorgen @Remco te Ronde,
Allereerst nog de beste wensen voor 2025! Dank voor je reactie. Ik hoor het wel via het ticket dat ik hiervoor heb ingeschoten bij het Service Center.
Groet,
Bart Kok
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.