om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Goedemorgen, Ik probeer een HR adviseur ook een manager rol te geven in HR Core organisatie.
De betreffende krijgt wel de autorisatie in de app te zien maar in selfservice niet.
In autorisatiebeheer zie ik bij hem wel beide rollen staan. Heeft iemand een idee?
Het was in het verleden zo (en ik denk nu nog steeds), iemand kan niet én eindgebruiker zijn én PSA gebruiker tegelijk onder hetzelfde gebruikersnummer. Optie kan inderdaad zijn een andere inlog maken als PSA gebruiker.
Inderdaad klopt het wat Bas zegt. Je kunt een gebruiker niet meer dan twee rollen geven in Self Service. Wij hebben bij ons dit met name bij medewerkers van afdeling PSA. Zij hebben een IC-account gekregen binnen Youforce, dus naast hun medewerkers-account een 2e account binnen Youforce waar je de derde rol kan autoriseren.
Dank!! Heb je ook een alternatief @Bas Menken - Gemeente Leiden ?
De simpelste is niet iemand manager maken die ook HR adviseur is 😉
Anders leren leven met het feit dat je bepaalde velden formulieren niet kan invullen in de rol van HRM adviseur.
Maar wellicht zijn er nog andere oplossingen. Maar die heb ik tot op heden niet gevonden
@Bas Menken - Gemeente Leiden , dank voor je uitgebreide antwoord. Ben overstag gegaan en gekozen voor optie 1😉
Mijn ervaring is (met 1 persoon) dat dit niet heel lekker werkt in self service. Je geeft dan namelijk iemand een eindgebruiker rol en een professional rol(via gebruikersrol) . Dit gaat opzich goed totdat de HR adviseur eventueel ook een rol heeft bij het invullen van formulieren. Self service ziet diegene dan als eindgebruiker en dan krij je dus de velden die je op input hebt gezet voor de profesional niet te zien
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.