Mijn Communities
Help
ZGV-Louis
CHAMPION *

Aangepaste nieuwe naam workflow nog niet zichtbaar in Mijn youforce

door ZGV-Louis

Aangepaste nieuwe naam workflow nog niet zichtbaar in Mijn youforce.

Wel de oude naam van de workflow.

Proces weergave staat aan.

Wat moet ik doen?

3 ANTWOORDEN 3
Goedgekeurde oplossing
Remco te Ronde
VISMA

door Remco te Ronde

Hi @ZGV-Louis,

 

Dat is vervelend. Dat is niet hoe het hoort te werken.

 

Wil jij hiervan een melding aanmaken bij het ServiceCenter? Het liefste met een printscreen uit Self Service (workflowdefinitie) en een printscreen uit Mijn Youforce waar je nog de oude naam ziet.

 

Dan gaan mijn collega's samen onderzoeken wat de oorzaak is. Bijvoorbeeld of Self Service de wijziging  niet heeft doorgegeven aan Mijn Youforce. Of wellicht andersom, Self Service heeft de gewijzigde naam goed doorgegeven aan Mijn Youforce maar dit is niet goed geüpdatet.

 

Alvast bedankt voor het maken van een melding.

Groet,

Remco te Ronde
Goedgekeurde oplossing
Remco te Ronde
VISMA

door Remco te Ronde

Hi @ZGV-Louis,

 

Voor nu zou ik heerlijk genieten van het zonnige week en starten met het weekend. Na het weekend zou ik nogmaals kijken de aangepaste naam zichtbaar is in Mijn Youforce. Want in het volgende artikel:

Wat gebeurt er in Mijn Youforce als ik de naam van een workflow in Self Service aanpas?

leggen we uit dat de aanpassing  in de avond/nacht wordt uitgevoerd. 

 

Zie je maandag nog niet de gewijzigde naam in Mijn Youforce? Maak dan een ticket aan voor het ServiceCenter met printscreen uit zowel Self Service als uit Mijn Youforce. Dan gaan we kijken waarom de avond/nacht verwerking niet goed heeft gewerkt.

Groet,

Remco te Ronde
ZGV-Louis
CHAMPION *

door ZGV-Louis

Ik heb 2 keer een poging gedaan om de naam van de workflow aan te passen en een dag gewacht, maar geen resultaat.

Dit gedaan bij drie workflows.