Mijn Communities
Help
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Alle opties onder beheer geven "toegang geweigerd" en waar is portaal beheer?

door Raymond_de_Rozario (Bijgewerkt ‎01-12-2023 08:38 door Raymond_de_Rozario )

Goedemorgen,

 

Als eerste wil ik aangeven dat de begin pagina er anders uitziet, dan ons is verteld en wij hebben gecommuniceerd... Er zijn nu tegels zichtbaar waarvan was verteld dat dit via het tabblad beheer zou gaan.

Raymond_de_Rozario_2-1701415854136.png

Ten tweede krijg ik bij alle opties onder beheer de foutmelding "toegang geweigerd"

Raymond_de_Rozario_1-1701415753376.png

 

Raymond_de_Rozario_0-1701415722396.png

Ten derde:

Waar is portaal beheer (de tweede, voor de beheerders) gebleven, ik moet mijn SSO gegevens koppelen. Deze optie heb ik nu niet.

 

 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

10 ANTWOORDEN 10
Goedgekeurde oplossing
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

Mijn problemen zijn verholpen dankzij BPO-FB 🙂


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

dennis beekman
CONTRIBUTOR ***

door dennis beekman

vanochtend voor een aantal medewerker een toevoeging gedaan naar youforce account beheer. daarna krijgen ze allemaal wel de "regel" te zien, maar ook allemaal een error

 

moet er dan nog ergens iets gedaan worden of is dit een "landelijk" probleem

Anja Brouwer1
CHAMPION **

door Anja Brouwer1

Bij ons gaat er veel mis. Wij hebben autorisatiebeheer al 27-11 leidend gemaakt en alles werkte prima, maar vanmorgen hebben we problemen met HR Core, Flex Benefits, Youforce reporting. De problemen zijn ook bij mij anders dan bij mijn collega beheerder en de medewerkers hebben weer andere problemen. Ik heb hier een dagtaak aan om calls aan te maken zoals jullie dat graag willen. Ben niet blij 😞

Hoi @Anja Brouwer1, wat verevelend om te horen dat de overgang niet zo soepel is verlopen als verwacht. Helaas hadden we vandaag Issue in Beaufort en in Flex Benefits, een slechte timing met de livegang van Mijn Youforce natuurlijk. Inmiddels zijn deze issues ook al opgelost. Kunnen jouw gebruikers hier ook weer bij? 

 

Anja Brouwer1
CHAMPION **

@Sabine Koelewijn  Ja, alles werkt weer, behalve een autorisatieprobleem met een medewerker maar hier heb ik al een call voor aangemaakt.

Björn Sman
CHAMPION **

door Björn Sman

Hi @Raymond_de_Rozario ,

 

Portaalbeheer heet nu "Individueel gebruikersbeheer" en "Youforce toegang beheerportaal" en ze zitten onder beheer bij gebruikersbeheer. Als ze daar niet staan heb je geen beheerrechten meer in individueel gebruikersbeheer, autorisatiebeheer of toegangsbeheer.

Met vriendelijke groet,

Björn Sman
Functioneel Applicatiebeheerder || Informatiemanagement
Hartekamp groep
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Thnx @Björn Sman , altijd hulpzaam 👍.


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

Zenden en ontvangen krijg ik dezelfde foutmelding...


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lotte v Dijk

Hallo Raymond, 

Heb je een ticket ingediend om autorisatiebeheer leidend te maken?
Als dat niet het geval is, hebben we je inderdaad teruggezet op applicatieweergave omdat we de procesweergave niet kunnen ondersteunen op basis van toegangsbeheer. 
Heb je autorisatiebeheer wel ingericht? Maak dan alsnog een ticket aan om autorisatiebeheer leidend te maken. 

Voor wat betreft de level 2 applicaties, hiervoor is het van belang dat je inlogt met jouw @onyouforce account. Je zult dan de level 2 applicaties weer zien verschijnen. 

Groeten lotte


Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Hallo @Lotte v Dijk ,

 

Ik word op dit moment al geholpen via een 4Me ticket. Wij zijn nog niet over op autorsatiebeheer. Als professional log ik alleen in onder mijn @onyouforce.com account. De namen van de level 2 applicaties is soms alleen anders.


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden